- Katılım
- 31 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,349
- Motosikleti
- Fazer8 abs
Abiler siz koyu bi tartışma içindesiniz neyse dün motosikletimi çıkardım kavuştum sonunda içindeki benzini boşalt demişlerdi boşaltma dedi eski kurye abilerimiz bir şey olmaz dedi boşaltmadım canavar gibi maşallah ama dün deneyemedim bugün tekrar deneyeceğim max hızını performansını abiler hız konusunda tam hatırlamıyorum ama ben 120 falan rahat gördüm bir şey soracağım motorun en hızlı gitmesi için kaç bin devirde vites atayım? ha birde bizim motorun far ayarı yapılmıyor mu kötü gösteriyor diye servise gittim ayarlanabilir değil sabit bunlar dedi?
far ayarlanabilir tornavida ile ayarlıyor benim ustam ayarladı benim motoru sabit değil çok iyi biliyorum. onu diyen usta değil ustacık