ben 135 cc motorla düz yolda 140 gitsem bukadar kıvranıp yazacağıma koyardım bi video uğraşmazdım kimseyle.
valla 135 cc 90/90-18 lastikli cılız bi motorla 140 yapmak kolay olmasa bile imkansız değil ama o hızla giderken camerayı nasıl sabitliceksin? onların aparatına para verene kadar biriktirir daha üst segment bi motor alırım. hee dandikler de tutmuyo rüzgardan haberiniz olsun...
ben 135 cc motorla düz yolda 140 gitsem bukadar kıvranıp yazacağıma koyardım bi video uğraşmazdım kimseyle.
bakın bu arkadaş ne güzel açıklamış.Neden bu kadar kızıyorsunuz anlamış değilim. 10 kullanıcının 8 i 140 basamıyor 2 si 140 basıyorsa tabi ki çoğunluk olan taraf azınlığa inanmayacaktır.Bunda kızacam,darılacak bişey yok bence var ise video resim vs. koyarsın siteye bizlerde tebrik ederiz helal olsun adam basmış diye yok video resim koyamam diyorsanız e haliyle milletin inanmaması gayet normal bi durum.
Bu kadar zormuymuş ben yapamadım yaptıysanız helal olsun demek ya gittiğimde video olmasada 1 fotoğraf çektiricem artçıya ama o zamanda inanmazsınız yok yokuş aşağı denir yok montaj var denir bunları bilmiyoruz sanki.
muhterem kardeşim siz olayı yanlış anlıyosunuz...atasun ve eray kardeşlerim. bos konusuyorsunuz hala benı yanlıs anlamayın. crazy_metin'in de dedıgı gibi 10 kişiden 2 kişi 140 basabılıyosa gerıye kalan 8 kişi bu 2 kişiye inanmaz. haliyle drift'i kullanmayan bilmeyenler de. al arkana artcıyı. 140ı 2 kişi yaptık dıyen sen degıl mıydın ? yanlıs mı hatırlıyorum. tamam 130 yap. 135e dogru da gıtse yeter ılla max koyma. zaten devır saatınden anlarız bız sen sıkma canını. altı ustu bı fotograf alıcak artcı. neden bos bos konusuyosun. kımse ınanmaz. hatta boyle bos konusarak ınanıcak olan adam da ınanmaz. kusuruma bakma eger yanlıs konustuysam. herhangı bı artnıyetım yok sana karsı. sadece ınandırmak istiyosan ki ben 140 bastıgını gormek ıstıyorum, cektır artcıya fotografı bıtsın..
eğer hızını 0'dan baslatırsan video'yla es zamanlı, yanı demek ıstedıgım artcı 100le gıderken baslatırsa vıdeoyu montaj denebılır. fakat denebılır dıyorum. bben demem acıkcası. zaten bellı olur sen merak etme. 0km'den baslat 140a kadar yapabıldıgının en hızlı vıtes gecısını yaparak cık 130-140a hem ne kadar serı bı motosiklet oldugunu goruruz hem de dogru soyledıgını. hem de drift alacaklara faydalı olur. sen nıye bızım ne dıcegımızı tahmın etmeye calısıyosun hala? al arkana artcıyı devam
O yüzden takılıyorum bende bukadar. Yoksa motoruma çok iyi baktım yağını castrol aldım rodajı itinalı yapıldı. ne fark var bukdar bahsettiğiniz 140 kmaz buz bişey değil fark.
teknoloji gibi şans işmi birazda anlamadımki