- Katılım
- 15 Tem 2009
- Mesajlar
- 813
işte bu yüzden foruma fazla girmiyorum ne kadar anlatırsam anlatayım gözümle gördüğüm şeyi yaziyim insanlar anlamıyo. kendi bildiklerini doğru zannediyolar. eyvallah diyorum başka ne diyeyim...
siz haklısınız arkadaşlar drift bu 110 u geçmez.
yaaa hayatınız da hiç üst kapak contasını patlatacak kadar sıkıştırdınız mı ki drift i kalkmış 140 çok zor diyosunuz?
benim motorumun aşırı sıkıştırmadan dolayı kapak contası değişti hanginiz redline ı sonuna kadar yani 12000 devire kadar kullandınız?
benimki deli cesareti ben yaptım...
bu kıyaslamayı siz de yaptığınız zaman konuşalım lütfen...
herkese iyi forumlar...
hangi driftmiş o 12000 devir yapan güldürmeyin adamı
11000 km oldu benim drift 130 yaptı ama iniş aşağı