Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
işte bu yüzden foruma fazla girmiyorum ne kadar anlatırsam anlatayım gözümle gördüğüm şeyi yaziyim insanlar anlamıyo. kendi bildiklerini doğru zannediyolar. eyvallah diyorum başka ne diyeyim...
siz haklısınız arkadaşlar drift bu 110 u geçmez.
yaaa hayatınız da hiç üst kapak contasını patlatacak kadar sıkıştırdınız mı ki drift i kalkmış 140 çok zor diyosunuz?
benim motorumun aşırı sıkıştırmadan dolayı kapak contası değişti hanginiz redline ı sonuna kadar yani 12000 devire kadar kullandınız?
benimki deli cesareti ben yaptım...

bu kıyaslamayı siz de yaptığınız zaman konuşalım lütfen...
herkese iyi forumlar...

hangi driftmiş o 12000 devir yapan güldürmeyin adamı
11000 km oldu benim drift 130 yaptı ama iniş aşağı
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
yolda gidiyorsun ana depo seçili ve ana depodaki benzin bitti yedek depoya alıyorsun en yakın benzinciden depoyu full yapıyorsun tekrar ana depoya alıyorsun bu kadar dostum. bu şekilde kullanıyorsun.
Sen beni çok yanlış anlamışsın bildiğin bebe konumuna koydun şu an motor kullanmasını biliyoruz bi başka bi arkadaşla motorun içindeki benzini boşaltma amacı için konuşuyorduk ama sağol yine de :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

C90 abi arada mesajlara bakıver be :D
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
benim arkadaşımda 25 bin km drift var..eray abimizin sattıgı motor..geziye çıkıyoruz
biz 2 cbf ile 120 sabitle giderken arkada yanımızdan 130 la geçiyo..hemde çok rahat bi şekilde çıkıyo o hıza..
en kötü yanıda geçip bizi ilerde bekliyo saga çekip...tabi ben içimden gülüyorum..
he dicenizki ozaman niya sattın drifti ..
artçılı olarak rahat degildi amacımız hız degil güvenli ve rahat bi sürüş.

---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

burda yazılan anlatılan hiç birşeye inanmayın ozaman arkadaşlar niye inanıyosunuz..her sölenende videomu çekilio bu sadece hız konusunda deil tabikide..
ayrıca ben neden bozulayım satmışım gitmiş drifti..:)
ayrıca face deki dirft grubunda 130 km h paylaşmıştım...
bence sizin motorunuzda görür o hızı rodajı iyi ise..
eger göremezseniz sorun sizdedir :)
ama siz yinede görmeyi 110 gayet iyi bi hız ..

Sapancadan dönüşte bende bayağı fark acardim da ümit sizi arkada yalnız bırakmak ve bunun yanında bakım yaklaştığı için makineyi zorlamak istemedim. Hiç dip gaz kullanmadım ve yanınızda çok rahat ilerliyordum :-D :-D
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
ümit kardeşim bırak yorma kendini biz ne kadar anlatmaya çalışsak da karşımızdakinin anlayabildiği kadardır anlattıklarımız...
anlayacağın yarısı boşa gidiyo...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
ümit ve eray abinin dediği gibi bu motor 130 u rahat görüyor düzde sadece onların eski motorları değil benim en yakın arkadaşımın driftide rahat görüyor bu hızları kullanmadan kullanmaya fark var arkadaşlar rodajda çok önemli.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Eskiden böyle değildi abi bilgi paylasımı oluyordu artık herkes işin artistliğinde
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Eskiden böyle değildi abi bilgi paylasımı oluyordu artık herkes işin artistliğinde
kardeşim adam beceriksizse motoru doğru açamamışsa b.ku hemen başkasına atar. sanki ben 140 gördüm diyince başım göğe erecek. GPS falan diyolar sanki biz mezura ile ölçüm yapıyoruz. kalibrasyonun ne demek olduğunu bilseler kalibre ettik saatleri dicem ama google a sormadan ne demek olduğunu bile bilmezler sonra gelir burda konuşurlar. hayır bunu yapanlar da motorların üstüne yatarak otobanda yarışanlar...
şimdi bu yazdıklarımı okuduktan sonra ki atarlarını görün :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Bilmiyosan rodaj yapmayı doğru düzgün bakımını yaptırıp castrol power 1 yağını hava filtresi temizlemessen gitmez tabiki sonrada drift şöyle drift böyle diye laf çıkıyo sınıfında onun kadar atik onun kadar hızlı bir motor yok bence dayanıklı bir motorsiklet ne işkenceler çektiriyoruz biz dağ gezileri lastiğin yarısına kadar çamura batıp çıkıyoruz karda kullanıyoruz dize kadar sulardan geçiyoruz daha benzin bitmesi dışında tık demedi motor biride 12000 devir yaparmı demiş yapıyor 3. Viteste 12000 devirde 110 kmye çıkıyor yapmasak neden gelip burda söyleyelim bunları
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
yaaa illa castrol koymak sorunda değil ama herifler gidim araba yağı koyuyolar sonra debriyaj kaçırma yapıyo yok neymiş drift 140 gitmezmiş. senin verdiğin gazın %20 si zaten koyduğun araba yağı yüzünden debriyaj kaçırıyo sonra drift 140 yapmıyo...
yada koyuyolar 10 liralık yağı drift gaz yemiyo...
boş işler bunlar boooşşş...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
çok doğru söyledin eray abi magnatek yağ koyulurmu yazıktır günahtır ya bildiğin araba yağı sonrada biz yalancı oluyoruz burda.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
kardeşim bu motorların canı ne ki zaten en önemli unsuru yağı ve kaliteli yerden alınan benzini...
castrol en ucuz kaliteli yağ. gücün yetiyosa motul al. benzinini kaliteli yerden al ki sürekli karbüratör temizletme...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
Hava ayarlarıda çok önemli ama yaptırmıyo adamlar bakmıyorlar ki motora sonra gaz yemiyo gitmiyo yok tekliyo 12000 devire çıkmıyo oluyo
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
Eskidende söylüyordum , şimdide diyorum

Bu motorla kendini aştı mondial gidiyosa yaksın sorun yaşatmasın yeter diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst