Ehliyetsiz sürmekmii ,, BU SÖZLERİMİ İYİ HATIRLAYIN..
Yasım mayıs 20 de 18 olucak a2 ehliyetim var fakat b ye yazılmadım.. Araba aldım ailemde ehliyet olmamasına RAGMEN !!!
aracta 4 kişi idik.. aracı ben kullanıyordum..işte bir anlık dalgınlık..Transite sag taraftan gecirdim 30-40 km hızla.adamın sucu.. peki ne mi oldu.. ???
Camurlugu yırttım,camı patlattım,ayna,kapı kolları,2 kapı.. zaten o durumda yapıcak birseyim yoktu kacıcak yerimde yoktu..
Adam insafiyetli cıktı..Varmı birseyiniz yok..Eyvallah abi görüsürüz..
Ne oldu 800 tl masraf.+psikolojik baskı 1 aydır arabaya binmiyorum..
Aracı perte cıkartırdım..ama vicdan azabı olmazdı..Binmeyin..Hele motora binmeyin abi..