Merhaba arkadaşlar uzun bi süre sonra tekrar foruma geri döndüm geçen yıl ağustos ayında aldım beyaz driftimi memnunum motosikletimden özellikle hız ve serilik konusunda fakat ben servisten memnun değilim manisa'da bildiğiniz iyi bir yer var mı ? Ha birde benim musluk vanasından benzin kaçırıyor sanki bazen pantalon yağ oluyor motorun üstünede damlıyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Ha birde arkadaşlar en son kaç km hıza ulaştınız? Ben motoru 1000 bakımına sokmadan önce daha bi seriydi sanki en son 125 yaptım fakat yamaha ybr ile yan yana gidiyoruz onda 135 gösteriyor?
ya arkadaşlar iphone uygulaması saliyesiyle dahi km ölçüyor. GPS'ye bağlanıyor hata payı nerdeyse sıfır. Çoğu motosikletlerin km sine güvenmeyin.