Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Merhaba arkadaşlar uzun bi süre sonra tekrar foruma geri döndüm geçen yıl ağustos ayında aldım beyaz driftimi memnunum motosikletimden özellikle hız ve serilik konusunda fakat ben servisten memnun değilim manisa'da bildiğiniz iyi bir yer var mı ? Ha birde benim musluk vanasından benzin kaçırıyor sanki bazen pantalon yağ oluyor motorun üstünede damlıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

Ha birde arkadaşlar en son kaç km hıza ulaştınız? Ben motoru 1000 bakımına sokmadan önce daha bi seriydi sanki en son 125 yaptım fakat yamaha ybr ile yan yana gidiyoruz onda 135 gösteriyor?

ya arkadaşlar iphone uygulaması saliyesiyle dahi km ölçüyor. GPS'ye bağlanıyor hata payı nerdeyse sıfır. Çoğu motosikletlerin km sine güvenmeyin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aynı durumda ben de kaldım. Drift'i kafama koydum alıcam fakat Wolf cok rahat dıyolar gram tıtreme yok hem japon. masrafsız. Drift'e gore ustun hem de baya ustun japon oldugu ıcın. Drift çin ama eski çinler gerıde kaldı yıne Drift de saglam fakat dedıgım gıbı japona cıkamaz tabi. gecenlerde gordum Wolf'ü griydi. ilk gordugumde bu motosiklet ne boyle dedım vay be guzel duruyomus markası ne acaba falan dedım gıttım yanına gırdım bı baktım salcano wolf :) çok yakısıklı duruyo. drift'ten kalır yönü yok tip olarak. ama Drift 135cc 13beygiriyle acayip torklu ve guclu bı motosiklet. eger motosikletle cok ugrasmıyım rahat bı motosikletim olsun benı baya gotursun dıyosan Wolf diyorum. yok makına dedıgın gaza dokundugunda fırlıcak onun heyecanı lazım bana. ama yanında rahatlık ve az yaksın da dıyosan Drift dıyorum. cok az yakmıyo ama 2.5 3 lt arasında degısıyo. o torka ve güce gore bence iyi bi rakam. Drift 130u goren bı makına. 120 rahat yapıyor. Wolf 110 rahat yapıyorum sanırım. 115 falanda zorlayınca yaparsın. tam olarak bı bılgım yok hız konusunda Wolf'le ama buyuk ıhtımal 115in ustune cıkamaz.


halis mulis çin malıdır wolf.
motor hariçte ybr ile alakası yok. ybr nin fabrikasında üretilmesi aynı olduğu anlamına gelmez.
hoş japon malı motorda varmıdır piyasada..
kaliteli çinliler kendini japon zanneder. orta kalite çinlilerde çinlidir..:)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Japon değil ya salcano, nerden çıkardın. sadece yamahanın çindeki fabrikasında üretildiği iddia ediliyor.

anaam ben niye japon demişim ki. neyse ksura bakmayın ya yanlıs yunlus bılgı vermısım.

yok yok bu aralar hıc ıyı degılım kafam baya daldı gıttı benım. yok bundan sonra bilgi amaclı yorum. 1 ay sure kendıme

ne komik rakamlar bunlar yaaaa :)
benim motor 110 da redlinea giriyo :) AMA 3. VİTESTE :)

tamam da niye eziyosun şimdi ? :salut:

:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
astorojna kardeş öncelikle şerit hoş olmuş hayırlı olsun ama fotolardan gördüğüm kadarıyla zincir korumalığı yok.. onu öncelikle almanı tavsiye ederim bu hafta çok kötü kaza atlattım, atkı boynumdan açılıp zincire dolaşltı ve o içeri dişliye kadar girdi, bi anda 80 le giderken arka teker kitledi kendini baya kaydıktan sonra içerdeki dişli kırıldı kendini boşa aldı motor, atkıyı boynumdan almasaydı kafamdan olabilirdim belki.. artık ürkek biniorum,
Birde sorum olacaktı arkadaşlar;
Erciyese çıktım kayak yapmaya tık demedi o yokuşları 80 la abartısız çıktım, indiğimde motoru yıkadım felan 5 gün oldu bu olay üzerine, acaba neresini korumak gerek ıslandığında azıcık yağmur atıştırsın motor duruyo olduğu yerde, sonra çalıştırmaya çalışınca 15 20 kez kadar marş yapa yapa akü bitio, hayda sonra aküyü dolduryrz bisikletçide, çalışıyor geziyorum duruyorum yine çalışmıyor, buji mi ıslanıyor akünün ömrümü bitmiş? akü neden boşalır, yada aylardır yağmurda karda bindim tek marşla çalışan motora ne oldudaazıcık yağmur atıştırında bile pat die duruo?
Teşekkür ediyorum, erciyes fotolarına yüklücem inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

birde şu yedek depo olayını çözemedim bnm yedek depo yok sanırım :) benzin bitio yedek depo sadece 1 metre daha götürüo , ortada kapalı oluyor yukarda mı açık oluyor yani benzin alırken mi açmak gerekiyor o depoyu? aşağıda mı yeden depo açık oluyor bu konudada aydınlatırsanız :) sağolun arkadaşlar
geçmiş olsun arkadasım
motora binerken atkı yerine balaklava kullanmanı tavsiye ederim
marka vermiş gibi olmayayım ama prosevin kar maskesi şeklinde olan balaklavası war hakikaten on numara iş görüyor
akü boşaldığında ayak marşı ile çalıştır biraz bindikten sonra stop et ve el maarşı ile dene almazsa akü bitmiş olma ihtimali yüksek
Geçenlerde fotoğraf makinasının pillerini motrun çakmaklığında takılı unutmuşum. sabaha kadar akü boşalmış..
sabah ayak marşı ile çalıştırıp dewam ettim. stop ettikten sonra bastım tekrar aldı ustaya sordum aküde sıkıntı yok o zaman dedi..
çalısan motor aküyü şarj eder bunu da unutma
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Ha birde arkadaşlar en son kaç km hıza ulaştınız? Ben motoru 1000 bakımına sokmadan önce daha bi seriydi sanki en son 125 yaptım fakat yamaha ybr ile yan yana gidiyoruz onda 135 gösteriyor?

ibreye cok guvenmemek gerek be kardesım. Drift 120 rahat yapıyor 125-130 dogru rakamdır senınkınde. YBR sıkıntılıdır dıye dusunuyorum. ama eger diyosan max hızı olcucem, alıcaksın iyi bi arabası olan arkadasını yanına, takıcaksın kulaklıgı kaskın içinden, baglıcaksın telefona, arabadakı arkadasınla konusup dıceksın motosiklet daha fazla gıtmıyo su an hızın kac. o da rakamı soylıcek kafan rahatlıcak. yok o 135 gosterdı benımkı 125 falan dıye hıc ugrasma en kolay yolu dedıgım yol. :) hadı bakalım kolay gelsın
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
geçmiş olsun arkadasım
motora binerken atkı yerine balaklava kullanmanı tavsiye ederim
marka vermiş gibi olmayayım ama prosevin kar maskesi şeklinde olan balaklavası war hakikaten on numara iş görüyor
akü boşaldığında ayak marşı ile çalıştır biraz bindikten sonra stop et ve el maarşı ile dene almazsa akü bitmiş olma ihtimali yüksek
Geçenlerde fotoğraf makinasının pillerini motrun çakmaklığında takılı unutmuşum. sabaha kadar akü boşalmış..
sabah ayak marşı ile çalıştırıp dewam ettim. stop ettikten sonra bastım tekrar aldı ustaya sordum aküde sıkıntı yok o zaman dedi..
çalısan motor aküyü şarj eder bunu da unutma

Bizim motorların çakmaklığıda mı var? Varsa nerdee?? Hemen söyleyin bana :queen: :queen:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bizim motorların çakmaklığıda mı var? Varsa nerdee?? Hemen söyleyin bana :queen: :queen:

çakmaklık girişi yok, eğer sen aparat takarsan 220 volt çıkış da elde edebilirsin yani herşey sana bağlı, aküden + ucunu al şaseden - ucunu al tak bir ara sigorta istediğin yere monte et bitti gitti.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
çakmaklık girişi yok, eğer sen aparat takarsan 220 volt çıkış da elde edebilirsin yani herşey sana bağlı, aküden + ucunu al şaseden - ucunu al tak bir ara sigorta istediğin yere monte et bitti gitti.
Hmm şu mesele. Peki varmı böyle hazır satılan bir modül? Alıp direk akünün artı eksisine bağlıyabileceğimiz bir aparat?
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
74
Arkadaşlar İzmir' den selam,
Uzun yıllardır araba kullanıyorum, motora yeni başlamayı düşünüyorum. B' ye A2 ekletmek için kursa gittim, dosya hazır.
Onlarca motosiklet arasından sadece Drift diyorum, nedendir bilmem ama onda beni çeken birşey var.
Ancak motor almadan önce acemiliği atmak için, motor kiralamayı düşünüyorum ve yine kiralamak istediğim tek motor da Drift :)
İzmir' de bu imkanı sağlayacak bir yer/kişi var mıdır?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arkadaşlar İzmir' den selam,
Uzun yıllardır araba kullanıyorum, motora yeni başlamayı düşünüyorum. B' ye A2 ekletmek için kursa gittim, dosya hazır.
Onlarca motosiklet arasından sadece Drift diyorum, nedendir bilmem ama onda beni çeken birşey var.
Ancak motor almadan önce acemiliği atmak için, motor kiralamayı düşünüyorum ve yine kiralamak istediğim tek motor da Drift :)
İzmir' de bu imkanı sağlayacak bir yer/kişi var mıdır?

kirala,motoru devir ve bir drift parasıda rent acar a ver. Hİç gereği yok.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hmm şu mesele. Peki varmı böyle hazır satılan bir modül? Alıp direk akünün artı eksisine bağlıyabileceğimiz bir aparat?

ikili üçlü satılan çakmaklık soketleri ver hepsiburada veye gittigidiyor dan araştırma yaparsan bulabilirsin, ben 14 tl ye bir siteden almıştım ama şuan hatırlamiyorum mct250 motorumum hava girişi kapağına takarak navigasyon cihazı bağladım. mesela masa üstü bilgisayarların usb giriş kısımları var ön kısımda bulabilirsen onlarıda kullanabilirsin cep telefonu, navigasyon, usb kablosuyla yapacağın tüm işleri usb çıkışlı bir aparakta halledebilirsin.
buda link burdan bakabilirsin.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/cevirici-oto-cakmak-soketi-coklayicisi-usb-hub-72469700
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/3-lu-cakmak-soket-cogaltici-1-usb-incar-72689147
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Otomobil kiralamada olduğu gibi bunda da sigorta, kasko vs. olmuyor mu, eğer öyleyse ben hiç düşünmeyeyim. Bu arada 2.viteste ekstrem birşey olmadıkça devirmezdim ama...

senin dediğin olay full rent a car kaskosu olan firmalarda geçerli. Piyasada 2-3 araba alıpta kendini rent acar zanneden birsürü firma var senden kazalı aracın maddi hasarını talep etmesede,aracın sanayide tamir için beklediği gün kadar kira parası talep ediyorlar. Dostum bulaşma bu işler sakat işler. Googleyi biraz arattırırsan başka bir forumdan bi arkadaş süpersport tarzı bir motor kiralamış ve karşıdan gelen veledizinanın biri buna çarpmış epey çamur çiğnedi arkadaş. 5000 tl miydi neydi cebinden parası çıktı iyi düşün.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar İzmir' den selam,
Uzun yıllardır araba kullanıyorum, motora yeni başlamayı düşünüyorum. B' ye A2 ekletmek için kursa gittim, dosya hazır.
Onlarca motosiklet arasından sadece Drift diyorum, nedendir bilmem ama onda beni çeken birşey var.
Ancak motor almadan önce acemiliği atmak için, motor kiralamayı düşünüyorum ve yine kiralamak istediğim tek motor da Drift :)
İzmir' de bu imkanı sağlayacak bir yer/kişi var mıdır?

motoru olan arkadaşın varsa boş bir arazide size öğretmeye çalışsın yoksa allah korusun
1) ehliyetiniz yok
2) kaza yapar birisine zarar verirsiniz
3) size bir şey olabilir
4) ne olursa olsun siz suçlu duruma düşersiniz.
5) kendinize ve bir başkasına zarar vermeyin
6) yada motoru alın yavaş yavaş kendiniz öğrenin ( tabi güvenli olan alanda trafik içinde değil.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
ya beyler abiler, konu acılmısken, bizim arkadas 18e yenı gırdı nisan sonu ehliyeti eline alıcak. biz de bi araç kiralayıp kutlayalım falan dıyoruz bu supermoto yarışlarına gidip hem sakaryayı dolanıp mayıs 11-12'de. ama tecrubesız oldugu ıcın kıralamak zor gıbıme gelıyo. ben ıyı kullanıyorum arabayı ehlıyetım olmadıgı halde. arkadas benden daha kotu. bakalım nasıl yapıcaz bılmıyorum herhalde dayıların amcaların bı arabasını kacırcaz :) kıralayabılır mıyız sızce ? ufak bi ilçede oturuyoruz burda 1-2 var firma ama daha sormadık ıste aklıma gelmısken bı danısayım cevap alayım sızden dedım. maksat muhabbet işte
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
76
Selam arkadaşlar,
Ehliyetiniz yoksa Yamaha'nın, Honda'nın ve çeşitli eğitim kuruluşlarının eğitimlerine katılın. Motosiklet KESİNLİKLE kullandıkça öğrenilecek bir araç değildir!! Lütfen araba gibi düşünmeyin. Motosiklet eğitimlerimi aldıktan sonra araba kullanışım bile değişti. Motosiklete uzun yıllar binmek istiyorsanız eğitime ve kıyafete ciddi bir bütçe ayırmanız gerekiyor unutmayın.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ya beyler abiler, konu acılmısken, bizim arkadas 18e yenı gırdı nisan sonu ehliyeti eline alıcak. biz de bi araç kiralayıp kutlayalım falan dıyoruz bu supermoto yarışlarına gidip hem sakaryayı dolanıp mayıs 11-12'de. ama tecrubesız oldugu ıcın kıralamak zor gıbıme gelıyo. ben ıyı kullanıyorum arabayı ehlıyetım olmadıgı halde. arkadas benden daha kotu. bakalım nasıl yapıcaz bılmıyorum herhalde dayıların amcaların bı arabasını kacırcaz :) kıralayabılır mıyız sızce ? ufak bi ilçede oturuyoruz burda 1-2 var firma ama daha sormadık ıste aklıma gelmısken bı danısayım cevap alayım sızden dedım. maksat muhabbet işte

kırıkkalede 2 arkadaş araç kiralarlar. iki kafadar 120 km hızla giderken emniyet kemerleri bağlı takla atar ve aracı perte çıkarmayı başarırlar. Rent a car firması bunlardan aracın parasını talep etmez, lakin kaskodan pert kaydı gelene kadar her günün kira bedelini aracı kiralayan şahıstan söke söke alır. Burdan kendine bi pay çıkar.(araç ortalama 3-3,5 ayda pert kaydı geldi) günlük en kötü 50 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst