- Katılım
- 14 Kas 2012
- Mesajlar
- 221
Bugün parlattım biraz bizim keratayı. En son depoyu fullemiştim. 340 km felan olmuş kırmızıya geldi diyebilirim gösterge. Geçen sefer yedek depoyu harcamadan 550 km gitmişti :S
Fakat 50-60 km hızı 4000-5000 deviri hiç geçmemiştim. Şuandada maximum çıktığım hız 80-90. Normalde 70-80 km hızlarda gidiyorum. Geçen sefere nazaran biraz fazla yakmış gibime geldi. Ölçüm hala devam ediyor. Benzin bitip yedek depoya geçtiğimde kaç km gittiğimi yine buradan sizlerle paylaşırım.
Fakat 50-60 km hızı 4000-5000 deviri hiç geçmemiştim. Şuandada maximum çıktığım hız 80-90. Normalde 70-80 km hızlarda gidiyorum. Geçen sefere nazaran biraz fazla yakmış gibime geldi. Ölçüm hala devam ediyor. Benzin bitip yedek depoya geçtiğimde kaç km gittiğimi yine buradan sizlerle paylaşırım.