Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bugün parlattım biraz bizim keratayı. En son depoyu fullemiştim. 340 km felan olmuş kırmızıya geldi diyebilirim gösterge. Geçen sefer yedek depoyu harcamadan 550 km gitmişti :S
Fakat 50-60 km hızı 4000-5000 deviri hiç geçmemiştim. Şuandada maximum çıktığım hız 80-90. Normalde 70-80 km hızlarda gidiyorum. Geçen sefere nazaran biraz fazla yakmış gibime geldi. Ölçüm hala devam ediyor. Benzin bitip yedek depoya geçtiğimde kaç km gittiğimi yine buradan sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Bugün parlattım biraz bizim keratayı. En son depoyu fullemiştim. 340 km felan olmuş kırmızıya geldi diyebilirim gösterge. Geçen sefer yedek depoyu harcamadan 550 km gitmişti :S
Fakat 50-60 km hızı 4000-5000 deviri hiç geçmemiştim. Şuandada maximum çıktığım hız 80-90. Normalde 70-80 km hızlarda gidiyorum. Geçen sefere nazaran biraz fazla yakmış gibime geldi. Ölçüm hala devam ediyor. Benzin bitip yedek depoya geçtiğimde kaç km gittiğimi yine buradan sizlerle paylaşırım.
Bu ifadeyle ne kadar yaktığını hiç anlaşılmıyor inan , kaç litre benzin harcadın ve kaç km re yaptın ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar benim drifte bagaj almak istiyorum. Bugün motorcuları dolaştım kappa ve shad çantalar güzel ama pahalı, daha hesaplı maxem 45 litre var 2 kask alıyormuş fiyatıda 90 tl çivarı. Maxem çanta kullanan varmı görüşlerinizi bildirirseniz çok iyi olur. Driftin üzerindeki bagaj demiri dayanıklımıdır fikirlerinizi bekliyorum.

Arkadaşım çanta demirleri var onlardan taktir. Kendi tutacaklarını kulanmani tavsiye etmem titreşimler 40 litre gibi bir cantayi destekleyemez. Demir taktirmani öneririm hem artci içinde tutacak olmuş olur. Benim resimlerde var çanta demiri inceleyebilirsiniz geçmiş konulardan.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
8
astorojna kardeş öncelikle şerit hoş olmuş hayırlı olsun ama fotolardan gördüğüm kadarıyla zincir korumalığı yok.. onu öncelikle almanı tavsiye ederim bu hafta çok kötü kaza atlattım, atkı boynumdan açılıp zincire dolaşltı ve o içeri dişliye kadar girdi, bi anda 80 le giderken arka teker kitledi kendini baya kaydıktan sonra içerdeki dişli kırıldı kendini boşa aldı motor, atkıyı boynumdan almasaydı kafamdan olabilirdim belki.. artık ürkek biniorum,
Birde sorum olacaktı arkadaşlar;
Erciyese çıktım kayak yapmaya tık demedi o yokuşları 80 la abartısız çıktım, indiğimde motoru yıkadım felan 5 gün oldu bu olay üzerine, acaba neresini korumak gerek ıslandığında azıcık yağmur atıştırsın motor duruyo olduğu yerde, sonra çalıştırmaya çalışınca 15 20 kez kadar marş yapa yapa akü bitio, hayda sonra aküyü dolduryrz bisikletçide, çalışıyor geziyorum duruyorum yine çalışmıyor, buji mi ıslanıyor akünün ömrümü bitmiş? akü neden boşalır, yada aylardır yağmurda karda bindim tek marşla çalışan motora ne oldudaazıcık yağmur atıştırında bile pat die duruo?
Teşekkür ediyorum, erciyes fotolarına yüklücem inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

birde şu yedek depo olayını çözemedim bnm yedek depo yok sanırım :) benzin bitio yedek depo sadece 1 metre daha götürüo , ortada kapalı oluyor yukarda mı açık oluyor yani benzin alırken mi açmak gerekiyor o depoyu? aşağıda mı yeden depo açık oluyor bu konudada aydınlatırsanız :) sağolun arkadaşlar
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
arkadaşlar aranıza yeni katıldım herkese mehaba
geçen benim motorun komple benzin biti 2,5 lo benzinb aldım depoya dıldurdum hortumu çıkardım karbüratörden normale çevirdim yinede benzin gelmedi demekki yedek en az 3lt benzin alıyo
benzin musluğu yukarıda yedek, ortada kapalı, aşağıda normal depo bilginize
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
astorojna kardeş öncelikle şerit hoş olmuş hayırlı olsun ama fotolardan gördüğüm kadarıyla zincir korumalığı yok.. onu öncelikle almanı tavsiye ederim bu hafta çok kötü kaza atlattım, atkı boynumdan açılıp zincire dolaşltı ve o içeri dişliye kadar girdi, bi anda 80 le giderken arka teker kitledi kendini baya kaydıktan sonra içerdeki dişli kırıldı kendini boşa aldı motor, atkıyı boynumdan almasaydı kafamdan olabilirdim belki.. artık ürkek biniorum,
Birde sorum olacaktı arkadaşlar;
Erciyese çıktım kayak yapmaya tık demedi o yokuşları 80 la abartısız çıktım, indiğimde motoru yıkadım felan 5 gün oldu bu olay üzerine, acaba neresini korumak gerek ıslandığında azıcık yağmur atıştırsın motor duruyo olduğu yerde, sonra çalıştırmaya çalışınca 15 20 kez kadar marş yapa yapa akü bitio, hayda sonra aküyü dolduryrz bisikletçide, çalışıyor geziyorum duruyorum yine çalışmıyor, buji mi ıslanıyor akünün ömrümü bitmiş? akü neden boşalır, yada aylardır yağmurda karda bindim tek marşla çalışan motora ne oldudaazıcık yağmur atıştırında bile pat die duruo?
Teşekkür ediyorum, erciyes fotolarına yüklücem inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

birde şu yedek depo olayını çözemedim bnm yedek depo yok sanırım :) benzin bitio yedek depo sadece 1 metre daha götürüo , ortada kapalı oluyor yukarda mı açık oluyor yani benzin alırken mi açmak gerekiyor o depoyu? aşağıda mı yeden depo açık oluyor bu konudada aydınlatırsanız :) sağolun arkadaşlar

kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim. Ben bu motoru 2 el olarak aldım aldığım adam zincir koruamalığını hangi olaya hizmet amaçlı çıkarmış bilmiyorum. Geçenlerde benimde aklıma takıldı hatta dediğin iyi oldu parçacılarda bulursam hemen sipariş vereyim.

yedek depo olayına gelince düğmenin uzun kısmı en alttaolduğunda ana depo oeratada olduğunda kapalı en üstte olduğunda ise yedek depo oluyor. stop etme çalışmama olayıda benim başıma hiç gelmedi inşallah düzelir. Sonucunu yazarsan sevinirim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
8
Ramazan ve Mustafa kardeş teşekkür ediyorum bilgileriniz için,mustafa kardeşim onu netten sipariş ver basit bişi gibi gelior ama tehlike saçıyor, satın aldığın insan yağlama amaçlı çıkartmıştır belki benmkindede yoktu tabi atkı dolanınca farkettim :) benm dalgınlığım, sipariş verdim 8 tl orjinali sende vermelisin. sağolun tekrardan :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bugün benzinim bitti full depo ile yedek depoya geçmeden 454 km gitmişim.
Bittikten sonra yedek depoya aldım benzinliğe gittim benzinlik 1 km ilerimdeydi. 10 TL'lik benzin aldım litresi 4,840 KRş'tan 2,06 Litre aldı.
Km'yi sıfırladım. Bakalım 2 litre benzin ile kaç km gidebilicem.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Bugün benzinim bitti full depo ile yedek depoya geçmeden 454 km gitmişim.
Bittikten sonra yedek depoya aldım benzinliğe gittim benzinlik 1 km ilerimdeydi. 10 TL'lik benzin aldım litresi 4,840 KRş'tan 2,06 Litre aldı.
Km'yi sıfırladım. Bakalım 2 litre benzin ile kaç km gidebilicem.
Tamam doğru işlem bu işte ! , şimdi 1 lt ile kaç km yaptığın ve kaç para yaktığın çıkacak ortaya , merakla bekliyoruz benzinin bitmesini !.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
30
merhaba arkadaşlar formu uzun zaman takip ediyorum bn de sizler gibi drift kullanıcısıyım ama bn motorda sorun yok kıyafetde bir sorunum var pantolun sökülmüştü onu çorluda normal terziye diktirdim ama su alıyor iç kısım astar sökülmüştü bunu istambulda tamir edebilecek yerler biliyorsanız bana bilgi verirseniz sevinirim yolunuz ve farınız daima açık olsun.

evet arkadaşalar bnm konu hakkında bilgisi olan var mı
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar , salcano wolf ile mondial drift arasında kararsız kaldım yardımcı olabilirmisiniz ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Merhabalar , salcano wolf ile mondial drift arasında kararsız kaldım yardımcı olabilirmisiniz ?

aynı durumda ben de kaldım. Drift'i kafama koydum alıcam fakat Wolf cok rahat dıyolar gram tıtreme yok hem japon. masrafsız. Drift'e gore ustun hem de baya ustun japon oldugu ıcın. Drift çin ama eski çinler gerıde kaldı yıne Drift de saglam fakat dedıgım gıbı japona cıkamaz tabi. gecenlerde gordum Wolf'ü griydi. ilk gordugumde bu motosiklet ne boyle dedım vay be guzel duruyomus markası ne acaba falan dedım gıttım yanına gırdım bı baktım salcano wolf :) çok yakısıklı duruyo. drift'ten kalır yönü yok tip olarak. ama Drift 135cc 13beygiriyle acayip torklu ve guclu bı motosiklet. eger motosikletle cok ugrasmıyım rahat bı motosikletim olsun benı baya gotursun dıyosan Wolf diyorum. yok makına dedıgın gaza dokundugunda fırlıcak onun heyecanı lazım bana. ama yanında rahatlık ve az yaksın da dıyosan Drift dıyorum. cok az yakmıyo ama 2.5 3 lt arasında degısıyo. o torka ve güce gore bence iyi bi rakam. Drift 130u goren bı makına. 120 rahat yapıyor. Wolf 110 rahat yapıyorum sanırım. 115 falanda zorlayınca yaparsın. tam olarak bı bılgım yok hız konusunda Wolf'le ama buyuk ıhtımal 115in ustune cıkamaz.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
aynı durumda ben de kaldım. Drift'i kafama koydum alıcam fakat Wolf cok rahat dıyolar gram tıtreme yok hem japon. masrafsız. Drift'e gore ustun hem de baya ustun japon oldugu ıcın. Drift çin ama eski çinler gerıde kaldı yıne Drift de saglam fakat dedıgım gıbı japona cıkamaz tabi. gecenlerde gordum Wolf'ü griydi. ilk gordugumde bu motosiklet ne boyle dedım vay be guzel duruyomus markası ne acaba falan dedım gıttım yanına gırdım bı baktım salcano wolf :) çok yakısıklı duruyo. drift'ten kalır yönü yok tip olarak. ama Drift 135cc 13beygiriyle acayip torklu ve guclu bı motosiklet. eger motosikletle cok ugrasmıyım rahat bı motosikletim olsun benı baya gotursun dıyosan Wolf diyorum. yok makına dedıgın gaza dokundugunda fırlıcak onun heyecanı lazım bana. ama yanında rahatlık ve az yaksın da dıyosan Drift dıyorum. cok az yakmıyo ama 2.5 3 lt arasında degısıyo. o torka ve güce gore bence iyi bi rakam. Drift 130u goren bı makına. 120 rahat yapıyor. Wolf 110 rahat yapıyorum sanırım. 115 falanda zorlayınca yaparsın. tam olarak bı bılgım yok hız konusunda Wolf'le ama buyuk ıhtımal 115in ustune cıkamaz.
Japon değil ya salcano, nerden çıkardın. sadece yamahanın çindeki fabrikasında üretildiği iddia ediliyor.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Merhaba arkadaşlar uzun bi süre sonra tekrar foruma geri döndüm geçen yıl ağustos ayında aldım beyaz driftimi memnunum motosikletimden özellikle hız ve serilik konusunda fakat ben servisten memnun değilim manisa'da bildiğiniz iyi bir yer var mı ? Ha birde benim musluk vanasından benzin kaçırıyor sanki bazen pantalon yağ oluyor motorun üstünede damlıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

Ha birde arkadaşlar en son kaç km hıza ulaştınız? Ben motoru 1000 bakımına sokmadan önce daha bi seriydi sanki en son 125 yaptım fakat yamaha ybr ile yan yana gidiyoruz onda 135 gösteriyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst