Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
değişik bi makine şekli var sağlam diye duymuştum ama bende bilmiyorum yedek parça servis falan olayı sıkıntı onun için drift olucak terciğim. Siz driftinizde ne marka lastik kullanıyorsunuz memnunmusunuz ?

Orjinal lastiğini kullanıyorum. Eski Scooterdaki lastiklerim çok kötü oldukları için driftin üzerinde gelen lastikler bana çokta kötü gelmedi. Onun için şimdilik orjinal lastiklerle devam ediyorum.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar tekere çektiğimiz renkli şeritleri en kolay ve basit nasıl sökebiliriz? direk söktüğümde çok uğraştırıp altında leke bırakıyor. fikri ve tecrübesi olan arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar tekere çektiğimiz renkli şeritleri en kolay ve basit nasıl sökebiliriz? direk söktüğümde çok uğraştırıp altında leke bırakıyor. fikri ve tecrübesi olan arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.

Neden sökmek istiyorsunuz acaba. Bende serit dusunuyordum ama sizce en iyisi hiç yapmamak midir.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Neden sökmek istiyorsunuz acaba. Bende serit dusunuyordum ama sizce en iyisi hiç yapmamak midir.

aksine çok yakışıyor. Ama ilerde sökmek istediğinde veya renk değiştirdiğinde ızdırap başlıyor. Kolay çıkmıyor namussuz

yarın çekili haliyle bi foto atarım
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Egzozu siyah yanmaz boya ile boyadım harika oldu. Egzozda paslanma başladıysa tavsiye ederim.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bizim driftlerin orjinal zincirleri o-ring zincir mi? Eğer değilse o-ring zincir alıp taksak sorun olur mu? Araştırdığım kadarıyla o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyormuş.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizim driftlerin orjinal zincirleri o-ring zincir mi? Eğer değilse o-ring zincir alıp taksak sorun olur mu? Araştırdığım kadarıyla o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyormuş.
Sorun olmaz ama o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyor diye bişey yok, onları da yağlaman gerek normal zincirler gibi.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Bizim driftlerin orjinal zincirleri o-ring zincir mi? Eğer değilse o-ring zincir alıp taksak sorun olur mu? Araştırdığım kadarıyla o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyormuş.

Hayır bir zararı olmaz aksine öğrendiğini gibi daha sağlıklı olur. Yalnız yaglama eksik olursa hangi zincir olursa olsun yine bakım ister. Tabiki orjinaller kadar çabuk uzama yapmayacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------

Sorun olmaz ama o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyor diye bişey yok, onları da yağlaman gerek normal zincirler gibi.

Administration bizim mesajlari birlestirmeli :)
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar;

Bizim motosikletlere uzun cam, tur camı yapan var mı aranızda?

Kask altından giren rüzgar çok rahatsız ediyor. biraz olsun onu kesmek istiyorum.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
İnşallah boya iyi olur. Bir arkadaş da boyamisti sonradan dokuldugunu söyledi. 680 c Dereceye kadar dayanir demişlerdi ona da.

Boyayalı 1 hafta oldu dökülme yok ama çok ısınınca koku var :) Ama eskiye oranla harika oldu. Bi hayli paslanmıştı

---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:23 ----------

Bizim driftlerin orjinal zincirleri o-ring zincir mi? Eğer değilse o-ring zincir alıp taksak sorun olur mu? Araştırdığım kadarıyla o-ring zincirler daha az bakım gerektiriyormuş.

Evet o-ring takarsan daha iyi olur. Driftin orjinal zinciri don lastiği gibi uzuyor. Sık sık arka tekere ayar yapmak gerekiyor çünkü devamlı gevşiyor zincir :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Ne kadar o-ring zincirlerin fiyatları? Alırken dikkat edilmesi gereken şeyler varmı? Markaları varmı bunların?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ayar oldum ya hafta sonu 1 saat uğraştım janta şerit çektim aaaaaa birde baktımki biraz biraz sökülmeye başlamışlar.En iyisi eğimli olan şeritlerden almak.


Uploaded with ImageShack.us

bu arada çantamda yeni :) mondial servis getirtti benim için sök tak olan cinsten. 50 tl




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Cant şeritleri kolay kolay sökülmez yaw.Seninkiler çakma olabilir.Kaliteliler biraz pahalı ama ne soluyo nede çıkıyo.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Cant şeritleri kolay kolay sökülmez yaw.Seninkiler çakma olabilir.Kaliteliler biraz pahalı ama ne soluyo nede çıkıyo.

hepsiburadadan aldım 1cm olanlardan. 0,5 cm ler iyi tutuyordu. Bu 1cm olduğu için kavladı herlade neyse kavlatıyım olmazsa oval olarak satılanlardan alıp çekeyim. O daha iyi olur diye zannediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst