- Katılım
- 14 Kas 2012
- Mesajlar
- 221
değişik bi makine şekli var sağlam diye duymuştum ama bende bilmiyorum yedek parça servis falan olayı sıkıntı onun için drift olucak terciğim. Siz driftinizde ne marka lastik kullanıyorsunuz memnunmusunuz ?
Orjinal lastiğini kullanıyorum. Eski Scooterdaki lastiklerim çok kötü oldukları için driftin üzerinde gelen lastikler bana çokta kötü gelmedi. Onun için şimdilik orjinal lastiklerle devam ediyorum.

