Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
gazı salınca egzosdan ara ara pıtır pıtır ses geliyorsa sorun nedir,hava ayarımı bozuk yoksa?

Olabilir evet. Benim eski scooterdada öyleydi. Hızlandığım zaman gazı bıraktığımda egzozdan sanki egzoz patlatma sesi gibi bir ses geliyordu. Senin sorunda öylemi bilmiyorum ama scooterda resmen gazı basıp bıraktığımda bir egzoz patlama sesi gibi bir ses çıkıyordu. Servise gösterdiğimde hava ayarı yapmıştı sorun düzelmişti.
Ama senin pıtır pıtır dediğin sesten kastın motoru 5000-6000 devire çıkardıktan sonra gazı bıraktığında gelen hafiften bir pıtırtı sesiyse o normal heralde. Egzozdan tok bir ses geliyor. O benim hoşuma gidiyor :)
Video çekme imkanın varsa çekip koy. Problem varsa daha iyi anlarız.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
2
CEVAP YOK MU.......üye arkadaşlar bilgi ve tecrübelerini paylaştığı için form baya güzel.emeği geçenlere teşekkürler.
1-bursa da ikamet eden arkadaşlar varmı.
2-Debriyaj,gaz teli,yağ değişimi,hava filtre temizliği,buji değişimi,aküye su takviyesi,sıkıntı duyduğu ama kendisinin ya da ustanın ortadan kaldırdığı arızaları vs (bazılarını biliyoz ama çok daha iyi bilenden bilgi almak iyidir) bu gibi işleri yapabilen kişiler varsa resim ya da video yükleyerek bizlere göstermesi maliyet açısından fayda sağlar mı.(servis değil kendimiz yapacağız)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
CEVAP YOK MU.......üye arkadaşlar bilgi ve tecrübelerini paylaştığı için form baya güzel.emeği geçenlere teşekkürler.
1-bursa da ikamet eden arkadaşlar varmı.
2-Debriyaj,gaz teli,yağ değişimi,hava filtre temizliği,buji değişimi,aküye su takviyesi,sıkıntı duyduğu ama kendisinin ya da ustanın ortadan kaldırdığı arızaları vs (bazılarını biliyoz ama çok daha iyi bilenden bilgi almak iyidir) bu gibi işleri yapabilen kişiler varsa resim ya da video yükleyerek bizlere göstermesi maliyet açısından fayda sağlar mı.(servis değil kendimiz yapacağız)

Bursa dan değilim yalnız söylediğin bakım ve onarımlar alakali zaten forumu biraz karistirirsan birçok bilgiye ulaşabilirsiniz. Zaten makina garanti kapsamında iken sağını solunu pek kurcalamani tavsiye etmem. En iyisi yağını bile dışarıdan alıyor olsan bile götür servise koydur ki ilerde sıkıntı yapmasın.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Apaçi'ler Drift'i de yakalamış.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-114375704/detay

nasıl ama? 250lilik silindir. amortisörler kesilmiş biçilmiş dogranmıs. tam Drag'lık he. yemin ediyorum CBR250'yi hyosungu Yamaha 250yi alayını yer bu alayını. heyt yavrum beee helal olsun.


*bıktım bıktım. bıktım bunlardan yemın edıyorum. bi bitmediniz .....
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
43
Mh 125'i servisten sıfır olarak aldığımızda, fren boşluğunun çok olduğunu farkettim. Yani sanki araba debriyajına basıyorsunuz. Arka tekerin ordaki fren vidasını sıktım biraz. Tamamen sonucunu düşünmeden yaptım. Bunun ayarı oradan mı yapılıyor? Belli bir seviyesi var mı vidanın?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mh 125'i servisten sıfır olarak aldığımızda, fren boşluğunun çok olduğunu farkettim. Yani sanki araba debriyajına basıyorsunuz. Arka tekerin ordaki fren vidasını sıktım biraz. Tamamen sonucunu düşünmeden yaptım. Bunun ayarı oradan mı yapılıyor? Belli bir seviyesi var mı vidanın?
Belli bi ayarı yok elbette, kişiye özel ama orta sehpada teker rahatça dönebilmeli frene basmazken ve araba debriyajı gibi olmasa da 2-3 santim boşluğu olmalı arka fren pedalının, bu benim tercihim frene dokunasıya tutmasını isteyenler de olabilir ama ben öyle rahat edemiyorum ayağımı pedalın üzerine koy-çek olmuyor.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Adamı artık telefonla arayıp rahatsız mı ettiniz ne yaptınız. ilan hemen kalkmış. Meraklandım yav, başıma kötü bir şey gelecek :p

Buyur Tolgacım :p

Büyük ihtimal sahte ilan, çünkü tek fotograf var ve motor kısmı orjinal. Fiyatıda 2100 yazmış.

Md6duDH.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar merhaba.Haziran ayı gibi bu motoru almayı planlıyorum bu konunda çoğunu okudum ilk motorum olucak genelde şehir içinde bazende çok uzun olmayan turlarda kullanmak istiyorum tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Vitesli MOTOSİKLET tecrüben varsa sorun yaşamazsın.Eğer yoksa yokuşlarda dur-kalklarda sorun yaşarsın.Bakımlarını düzgün yaptırırsan sorun yaşamazsın.Koruma ekipmanlarınıda kullanmanı muhakkak öneriyorum.Motosiklet sorunsuz.Sorun genelde kullanıcılar ve tecrübesizlik.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bugün zinciri değiştirdim,sanki hart hurt ses yapıyordu. kmc veya kmd diye bi zincir varmış adını tam hatırlayamadım kaliteli dediler ondan taktırdım 30 tl ye sizden değiştirenler varmı? benim motor şu an 7900 km de.
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
103
Kardeş zincirini gerdirebilirdim israfa gerek yoktu benim motorda 6200 km orjinal zinciri en sonda gerili şimdi 2-3 bakla çıkarıcam devam

hiç yeni zincir almaya gerek yok boşuna paranızı israf etmeyin arkadaşlar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kardeş zincirini gerdirebilirdim israfa gerek yoktu benim motorda 6200 km orjinal zinciri en sonda gerili şimdi 2-3 bakla çıkarıcam devam

hiç yeni zincir almaya gerek yok boşuna paranızı israf etmeyin arkadaşlar.
Bende de cub var 6 bin km yapmış zincir, zincir gergisi sonda olmadığı halde zincir atmaya başladı zinciri değiştirdim kurtuldum. Çok uzamış zincir, bakla çıkarmak çözüm değil kesinlikle.
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Vitesli MOTOSİKLET tecrüben varsa sorun yaşamazsın.Eğer yoksa yokuşlarda dur-kalklarda sorun yaşarsın.Bakımlarını düzgün yaptırırsan sorun yaşamazsın.Koruma ekipmanlarınıda kullanmanı muhakkak öneriyorum.Motosiklet sorunsuz.Sorun genelde kullanıcılar ve tecrübesizlik.

Hocam cevabın için teşekkürler. İlk vitesli motosikletim olucak başlangıç motoru olarak düşünüyorum kullanım ve öğrenme açısından diğer başlangıç motosikletlerinden dahamı zordur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst