- Katılım
- 14 Kas 2012
- Mesajlar
- 221
gazı salınca egzosdan ara ara pıtır pıtır ses geliyorsa sorun nedir,hava ayarımı bozuk yoksa?
Olabilir evet. Benim eski scooterdada öyleydi. Hızlandığım zaman gazı bıraktığımda egzozdan sanki egzoz patlatma sesi gibi bir ses geliyordu. Senin sorunda öylemi bilmiyorum ama scooterda resmen gazı basıp bıraktığımda bir egzoz patlama sesi gibi bir ses çıkıyordu. Servise gösterdiğimde hava ayarı yapmıştı sorun düzelmişti.
Ama senin pıtır pıtır dediğin sesten kastın motoru 5000-6000 devire çıkardıktan sonra gazı bıraktığında gelen hafiften bir pıtırtı sesiyse o normal heralde. Egzozdan tok bir ses geliyor. O benim hoşuma gidiyor
Video çekme imkanın varsa çekip koy. Problem varsa daha iyi anlarız.