- Katılım
- 14 Kas 2012
- Mesajlar
- 221
Benim motorda yokuş aşağı felan inerken debriyaja basılı tuttuğumda rolanti 1 e kadar hatta çok az altına bile düşebiliyor. Normal midir bu durum?
Motor stop etmiyorsa sıkıntı olmaz zaten o devir göstergesi de o kadar hassas bişey değil, 1300 deviri 1000 gösterebilir mesela.Benim motorda yokuş aşağı felan inerken debriyaja basılı tuttuğumda rolanti 1 e kadar hatta çok az altına bile düşebiliyor. Normal midir bu durum?
https://www.youtube.com/watch?v=cd3mEeKzKFs
https://www.youtube.com/watch?v=oGj9F9Sut7M
yav ne biliyim bişiyler yolunda gitmiyor sankimotorumu çok seviyorum başına bişiy gelmesinden korkuyorum :cherry:
arkadaşlar meraba bugün motorun sesinde bi tuhaflık sezdim sanki motordan farklı bi ses geliyo sanki içine bi kaçtane kum tanesi gitmiş gibi videoları izleyip yorum yaparsanız sevinirim yoksa sibop ayarımı geldi motor 7500 km de cevaplar için teşekkürler
https://www.youtube.com/watch?v=cd3mEeKzKFs
https://www.youtube.com/watch?v=oGj9F9Sut7M
beyler ben motor surmeyi öğrenmeye yeni başladım ama motoru çok seviyorum o rüzgarı hissetmek gibi birşey yok herneyse 125driftle arkdaşım öğretmeye başladı biraz guçlu geldi motor scootorla deniycm yazın motor almayı dusunuyorum cbr 125 e param yeterse onu alıcam yetmezse drift almayı düşünüyorum fakat dun mondial bayiye gittim asya motorda vardı 150lil fiyatları nerdeyse aynı modeli hatırlamıyorum fakat driftin kadar kalitelimi
dir bide beni nekadar idare eder istanbuldan en fazla nereye kadar gidilir şehir arası olarak,100kmde kaç litre yakıt harcıyorşnekadar guvenli bir motor mu yarı yolda bırakırmı, hız tutkusu olan birine sizce hızı yetermi,ve 2.el alıymmı çunku yeni başlıycağım için
kaza yapıp 0 motoru
mundar edebilirimsizce ne yapıyım
beyler ben motor surmeyi öğrenmeye yeni başladım ama motoru çok seviyorum o rüzgarı hissetmek gibi birşey yok herneyse 125driftle arkdaşım öğretmeye başladı biraz guçlu geldi motor scootorla deniycm yazın motor almayı dusunuyorum cbr 125 e param yeterse onu alıcam yetmezse drift almayı düşünüyorum fakat dun mondial bayiye gittim asya motorda vardı 150lil fiyatları nerdeyse aynı modeli hatırlamıyorum fakat driftin kadar kalitelimidir bide beni nekadar idare eder istanbuldan en fazla nereye kadar gidilir şehir arası olarak,100kmde kaç litre yakıt harcıyorşnekadar guvenli bir motor mu yarı yolda bırakırmı, hız tutkusu olan birine sizce hızı yetermi,ve 2.el alıymmı çunku yeni başlıycağım için kaza yapıp 0 motoru mundar edebilirimsizce ne yapıyım
sorun halloldu arkadaşlar öğlen bıraktım servise biraz önce saolsun ustam iş yerime getirdi motorumu para dahi almadı :cherry:
Problem neyden kaynaklanıyormuş. Birde normal halinin videosunu çekip koysana aradaki farkı görmeye çalışayim.
arkadasim oncelikle kararini ii yonde vermissin ama onceki konulari bi gozden gecirirsen gerekli butun biogileri ve daha da fazlasini ogrenebilirsin
bisikleti iyi sürerim drifte karar kıldım yaza kadar para biriktirmek ve ailemi ikana etmek kaldı şimdi yardımcı oldugunuzdan dolayı teşşekurlerkardesım Drift güçlü motosiklet. CBR 125 kadar beygir gucu var sadece 0.7bg üstün CBR. yanı cıdden baya kuvvetlı bı motosiklet. asya 150'lilikler de güzel hele ki Swift 150. 170cc motoru 14.2 beygir gücünde.
ben yaklasık 3 aydır falan motosıklet bakıyorum her hafta her ay baska bı motosıklete baktım hepsını karsılastırdım tıp olsun mekanıgı olsun. en cok begendıgım Drift oldu. 2850'ye 12 taksıt yapıyolar ayda 237 lira oduyosun. ben bu ay sonuna dogru en gec alıcam sanırım babamın ıslerı ters gıtmeyıp yolunda gıderse.
Paran yeterse CBR 125 al. fakat yetmezse zorlama Drift'i veya Swift'i al ıkısıde CBR125'in gucunde. CBR125 torkta 2sını de yer fakat o kadar para farkını zorlamaya gerek yok bence.
bu arada yenı baslıcagım ıcın kaza yapıp 0 motoru mundar edebılırım demıssın. bisiklet kullandın mı ? kullandıysan motorun hakkından gelırsın hele ki scooter'ın anasını aglatırsın. motor dedıgın nedır kı ? ılk zamanlar fazla trafıge cıkma cık arasıra bos alanlarda deneme suruslerı yap, frenlere alıstır kendını yap bısey. alısırsın motora zamanla merak etme zorlama kendını o kadar ogrenebılır mıyım yapabılır mıyım
okumaya başladım teşekkuler
bisikleti iyi sürerim drifte karar kıldım yaza kadar para biriktirmek ve ailemi ikana etmek kaldı şimdi yardımcı oldugunuzdan dolayı teşşekurler