Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Benim motorda yokuş aşağı felan inerken debriyaja basılı tuttuğumda rolanti 1 e kadar hatta çok az altına bile düşebiliyor. Normal midir bu durum?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim motorda yokuş aşağı felan inerken debriyaja basılı tuttuğumda rolanti 1 e kadar hatta çok az altına bile düşebiliyor. Normal midir bu durum?
Motor stop etmiyorsa sıkıntı olmaz zaten o devir göstergesi de o kadar hassas bişey değil, 1300 deviri 1000 gösterebilir mesela.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
arkadas ne devirmiş. bende de devir göstergesı var fakat rolantıyı sesıne gore ayarlarım. motoru sesını dınlemedıkten sonra motorun ne ıstıcegını anlayamazsın bence ve motorun sesını dınlemıyorsan, dinleyemeyi bilmiyosan o motora bınmenın bı kıymetı yok
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar meraba bugün motorun sesinde bi tuhaflık sezdim sanki motordan farklı bi ses geliyo sanki içine bi kaçtane kum tanesi gitmiş gibi videoları izleyip yorum yaparsanız sevinirim yoksa sibop ayarımı geldi motor 7500 km de cevaplar için teşekkürler

https://www.youtube.com/watch?v=cd3mEeKzKFs

https://www.youtube.com/watch?v=oGj9F9Sut7M
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
videodaki motor sesi gayet iyi geldi bana :))) sen motorundaki tuhaf sesi videodada duyabiliyorsan ve bir sorun varsa benim motor daha sorunlu ozaman :)))
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yav ne biliyim bişiyler yolunda gitmiyor sanki :) motorumu çok seviyorum başına bişiy gelmesinden korkuyorum :cherry:
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
yav ne biliyim bişiyler yolunda gitmiyor sanki :) motorumu çok seviyorum başına bişiy gelmesinden korkuyorum :cherry:

valla bana da dedıgın gıbı bı ses geldı bı farklılık var ama buyuk bı ses degıl dusuk devırde duyuluyo yukseklere cıkınca pek duyulmuyo sanki. eger bu sesı onceden hıc duymadıysan bı arastır derım.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
konuştum zaten servisle bugün bırakıcam motoru sibop ayarı felan yapacak ustam saolsun kendi motoru gibi bakar halleder o bugün
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Arkadaşlar motoru aldığımdan beri silindirin 2. ek yerinden yağ sızıyor. Serviste silindir vidalarını sıkıştırdılar ama sızıntı hala devam ediyor. Bir zararını görmedim. Motor canavar gibi maşallah ama görüntü kirliliği yapıyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Acaba conta mı değişmeli? Servis de pek ilgili değil açıkçası. Söylemesen vidaları bile sıkıştırmayacaklar :)
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
7
beyler ben motor surmeyi öğrenmeye yeni başladım ama motoru çok seviyorum o rüzgarı hissetmek gibi birşey yok herneyse 125driftle arkdaşım öğretmeye başladı biraz guçlu geldi motor scootorla deniycm yazın motor almayı dusunuyorum cbr 125 e param yeterse onu alıcam yetmezse drift almayı düşünüyorum fakat dun mondial bayiye gittim asya motorda vardı 150lil fiyatları nerdeyse aynı modeli hatırlamıyorum fakat driftin kadar kalitelimidir bide beni nekadar idare eder istanbuldan en fazla nereye kadar gidilir şehir arası olarak,100kmde kaç litre yakıt harcıyorşnekadar guvenli bir motor mu yarı yolda bırakırmı, hız tutkusu olan birine sizce hızı yetermi,ve 2.el alıymmı çunku yeni başlıycağım için kaza yapıp 0 motoru mundar edebilirim :) sizce ne yapıyım
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar meraba bugün motorun sesinde bi tuhaflık sezdim sanki motordan farklı bi ses geliyo sanki içine bi kaçtane kum tanesi gitmiş gibi videoları izleyip yorum yaparsanız sevinirim yoksa sibop ayarımı geldi motor 7500 km de cevaplar için teşekkürler

https://www.youtube.com/watch?v=cd3mEeKzKFs

https://www.youtube.com/watch?v=oGj9F9Sut7M

sorun halloldu arkadaşlar öğlen bıraktım servise biraz önce saolsun ustam iş yerime getirdi motorumu para dahi almadı :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
beyler ben motor surmeyi öğrenmeye yeni başladım ama motoru çok seviyorum o rüzgarı hissetmek gibi birşey yok herneyse 125driftle arkdaşım öğretmeye başladı biraz guçlu geldi motor scootorla deniycm yazın motor almayı dusunuyorum cbr 125 e param yeterse onu alıcam yetmezse drift almayı düşünüyorum fakat dun mondial bayiye gittim asya motorda vardı 150lil fiyatları nerdeyse aynı modeli hatırlamıyorum fakat driftin kadar kalitelimi
dir bide beni nekadar idare eder istanbuldan en fazla nereye kadar gidilir şehir arası olarak,100kmde kaç litre yakıt harcıyorşnekadar guvenli bir motor mu yarı yolda bırakırmı, hız tutkusu olan birine sizce hızı yetermi,ve 2.el alıymmı çunku yeni başlıycağım için
kaza yapıp 0 motoru
mundar edebilirim :) sizce ne yapıyım

arkadasim oncelikle kararini ii yonde vermissin ama onceki konulari bi gozden gecirirsen gerekli butun biogileri ve daha da fazlasini ogrenebilirsin
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
beyler ben motor surmeyi öğrenmeye yeni başladım ama motoru çok seviyorum o rüzgarı hissetmek gibi birşey yok herneyse 125driftle arkdaşım öğretmeye başladı biraz guçlu geldi motor scootorla deniycm yazın motor almayı dusunuyorum cbr 125 e param yeterse onu alıcam yetmezse drift almayı düşünüyorum fakat dun mondial bayiye gittim asya motorda vardı 150lil fiyatları nerdeyse aynı modeli hatırlamıyorum fakat driftin kadar kalitelimidir bide beni nekadar idare eder istanbuldan en fazla nereye kadar gidilir şehir arası olarak,100kmde kaç litre yakıt harcıyorşnekadar guvenli bir motor mu yarı yolda bırakırmı, hız tutkusu olan birine sizce hızı yetermi,ve 2.el alıymmı çunku yeni başlıycağım için kaza yapıp 0 motoru mundar edebilirim :) sizce ne yapıyım

kardesım Drift güçlü motosiklet. CBR 125 kadar beygir gucu var sadece 0.7bg üstün CBR. yanı cıdden baya kuvvetlı bı motosiklet. asya 150'lilikler de güzel hele ki Swift 150. 170cc motoru 14.2 beygir gücünde.
ben yaklasık 3 aydır falan motosıklet bakıyorum her hafta her ay baska bı motosıklete baktım hepsını karsılastırdım tıp olsun mekanıgı olsun. en cok begendıgım Drift oldu. 2850'ye 12 taksıt yapıyolar ayda 237 lira oduyosun. ben bu ay sonuna dogru en gec alıcam sanırım babamın ıslerı ters gıtmeyıp yolunda gıderse.

Paran yeterse CBR 125 al. fakat yetmezse zorlama Drift'i veya Swift'i al ıkısıde CBR125'in gucunde. CBR125 torkta 2sını de yer fakat o kadar para farkını zorlamaya gerek yok bence.

bu arada yenı baslıcagım ıcın kaza yapıp 0 motoru mundar edebılırım demıssın. bisiklet kullandın mı ? kullandıysan motorun hakkından gelırsın hele ki scooter'ın anasını aglatırsın. motor dedıgın nedır kı ? ılk zamanlar fazla trafıge cıkma cık arasıra bos alanlarda deneme suruslerı yap, frenlere alıstır kendını yap bısey. alısırsın motora zamanla merak etme zorlama kendını o kadar ogrenebılır mıyım yapabılır mıyım
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Problem neyden kaynaklanıyormuş. Birde normal halinin videosunu çekip koysana aradaki farkı görmeye çalışayim.

metin kardeş bana ters gelen bi ses vardı sanki hatta yukardada videoları var. Servise bıraktım sibop ayarı yaptı. Ne biliyim belkide pisikolojiktir yeni haliylede koyarım kısa zamanda.
 
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
7
arkadasim oncelikle kararini ii yonde vermissin ama onceki konulari bi gozden gecirirsen gerekli butun biogileri ve daha da fazlasini ogrenebilirsin

okumaya başladım teşekkuler

kardesım Drift güçlü motosiklet. CBR 125 kadar beygir gucu var sadece 0.7bg üstün CBR. yanı cıdden baya kuvvetlı bı motosiklet. asya 150'lilikler de güzel hele ki Swift 150. 170cc motoru 14.2 beygir gücünde.
ben yaklasık 3 aydır falan motosıklet bakıyorum her hafta her ay baska bı motosıklete baktım hepsını karsılastırdım tıp olsun mekanıgı olsun. en cok begendıgım Drift oldu. 2850'ye 12 taksıt yapıyolar ayda 237 lira oduyosun. ben bu ay sonuna dogru en gec alıcam sanırım babamın ıslerı ters gıtmeyıp yolunda gıderse.

Paran yeterse CBR 125 al. fakat yetmezse zorlama Drift'i veya Swift'i al ıkısıde CBR125'in gucunde. CBR125 torkta 2sını de yer fakat o kadar para farkını zorlamaya gerek yok bence.

bu arada yenı baslıcagım ıcın kaza yapıp 0 motoru mundar edebılırım demıssın. bisiklet kullandın mı ? kullandıysan motorun hakkından gelırsın hele ki scooter'ın anasını aglatırsın. motor dedıgın nedır kı ? ılk zamanlar fazla trafıge cıkma cık arasıra bos alanlarda deneme suruslerı yap, frenlere alıstır kendını yap bısey. alısırsın motora zamanla merak etme zorlama kendını o kadar ogrenebılır mıyım yapabılır mıyım
bisikleti iyi sürerim drifte karar kıldım yaza kadar para biriktirmek ve ailemi ikana etmek kaldı şimdi yardımcı oldugunuzdan dolayı teşşekurler
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
okumaya başladım teşekkuler


bisikleti iyi sürerim drifte karar kıldım yaza kadar para biriktirmek ve ailemi ikana etmek kaldı şimdi yardımcı oldugunuzdan dolayı teşşekurler

Yinede kendinize trafikte çok güven duymaz iseniz. En iyisi eğitim almak ve böylelikle daha da keyifli olacaktır sürüş.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
2
öncelikle verdiğiniz bilgiler için çook teşekkürler.bursa da ikamet eden arkadaşlar varmı. bide debriyaj,gaz teli,yağ değişimi,hava filtre temizliği,buji değişimi,aküye su takviyesi,sıkıntı duyduğu ama kendisinin ya da ustanın ortadan kaldırdığı arızaları vs (bazılarını biliyoz ama çok daha iyi bilenden bilgi almak iyidir) bu gibi işleri yapabilen kişiler varsa resim ya da video yükleyerek bizlere gösterebilir mi.bulduğu videolar da olabilir. bursa da tavsiye edebileceğiniz iyi ve dürüst usta var mı acaba. formda sık sık bulunacağım inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst