- Katılım
- 31 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,349
- Motosikleti
- Fazer8 abs
benim gözümde driftinde cbr 125 lerden kalır yanı yok bence neden bukadar ah çektin
pardon ya ben modelleri karıştırdım arkadaş cbr125r demiş ben başka model anladım
benim gözümde driftinde cbr 125 lerden kalır yanı yok bence neden bukadar ah çektin
driftle cbr 125'in beygir güçleri aynı sayılır cok ufak bi rakam var 0.7mi neydi. fakat torkta drift'i yer Cbr bence. sınıfları ayrı zaten biri SS biri Commuter-Touring.
eşimle birlikte gebze ağva arasini dolaştık geldik. Şimdi oturdum. 180 km yol yapmisiz. Artci olmasına rağmen o köy yollarında 3. vitesten aşağıya inmesini diyebilirim. Tabiki bunda lastiklerinde payı büyük. Şu an motorumu bir kez daha testlerinden geçirmiş oldum. Üzmedi beni eve getirdi. Çok mutluyum. Karanlikta yol almak ise ayrı bir keyifti aydınlatmanın yeterli olduğu karanlikta daha iyi anlaşılıyor. Çok güzel bir gündü bu makineyi almama sebep olan ve yardimlarini esirgemeyen forum kullanicilarina ayrıca tavsiyelerinden dolayı teşekkür ederim. Video var yuklryebilirsem inşallah...
http://imageshack.us
http://imageshack.us

s.a ümit krdşm motor nerede acaba ben ciddi alıcıyım sakaryada oturuyorum eger sakaryaya yakınsanız motoru görmek isterim.
aynen eray abinin dedigi gibi ..s.a ümit krdşm motor nerede acaba ben ciddi alıcıyım sakaryada oturuyorum eger sakaryaya yakınsanız motoru görmek isterim.
yaa arkadaşlar burda milyon kez yazıldı motorlarınıza otomobil yağı koymayın otomobil yağı 5000-6000 devir çeviren makinelere göre yapılmıştır. bizim motorlarımız 10000 devirde redline a giriyo!!!
ayrıca motosikletlerin şanzumanlarıyla silindir yağlaması aynı yağla yapılır ama otomobillerin vites yağı farklıdır motor yağı farklıdır. otomobil yağının vitesinize zararı vardır...
heee ama sizin tercihinizdir ne yapmak isterseniz yapın ama burda insanları yanlış bilgilendirmeyin. motora motor yağı konulur. siz hiç patatesi margarinle kızartanı gördünüz mü?
---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:19 ----------
evet bende gıttım aldım drıft mh 125 beyaz sıyah gostergelı ıstedım cok guzel yapmıslar bu sefer eve getırdım kardesım surdu bende arabayı 5 le rampa cıkıyor masallah kullananlar cbf ybr tvs kafa tutamıyor dıyor ama en cok yaklasan tvs daha surme ımkanım olmadı malum zaman bulamadım yaza bol bol kullanacagım
Arkadaşlar motorun rolanti ayarını yükseltirsem gaz yemesi (ivmelenmesi) iyileşirmi veya son hızı yükselirmi ?