Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
driftle cbr 125'in beygir güçleri aynı sayılır cok ufak bi rakam var 0.7mi neydi. fakat torkta drift'i yer Cbr bence. sınıfları ayrı zaten biri SS biri Commuter-Touring.

İnanmıcaksın ama bi arkadaşımda cbr 125 wardı arkadaşından almış gezmek için 2 arkadaşımdada drift war düz yolda yarıştılar drift geçti bence drift daha seri bir motor ama cbr biraz bakımsızdı herhalde 2012 model bu arada cbr drift daha torklu bence
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
olabilir abi beklenir Drift'ten. yanı Drift'i hafıfe almamak lazım ama CBR125'e de haksızlık etmemek lazım ya sonucta Honda ve 125cc'siyle abilerinin SS grubunda :) yanlıs yapmıs CBR'Yi gecen drift'ciler cok ayıp cok :farao::p
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
walla 2 motorunda arkasına bindim gerçekten drift daha seri ya arkadaşlar benım arkadaşın driftte titreşim arttı 3650 km de bakımları düzenli yapıldı neden olabilir bu titreşim artması yağdan fln yazmıssınız ama ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
eşimle birlikte gebze ağva arasini dolaştık geldik. Şimdi oturdum. 180 km yol yapmisiz. Artci olmasına rağmen o köy yollarında 3. vitesten aşağıya inmesini diyebilirim. Tabiki bunda lastiklerinde payı büyük. Şu an motorumu bir kez daha testlerinden geçirmiş oldum. Üzmedi beni eve getirdi. Çok mutluyum. Karanlikta yol almak ise ayrı bir keyifti aydınlatmanın yeterli olduğu karanlikta daha iyi anlaşılıyor. Çok güzel bir gündü bu makineyi almama sebep olan ve yardimlarini esirgemeyen forum kullanicilarina ayrıca tavsiyelerinden dolayı teşekkür ederim. Video var yuklryebilirsem inşallah...
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
eşimle birlikte gebze ağva arasini dolaştık geldik. Şimdi oturdum. 180 km yol yapmisiz. Artci olmasına rağmen o köy yollarında 3. vitesten aşağıya inmesini diyebilirim. Tabiki bunda lastiklerinde payı büyük. Şu an motorumu bir kez daha testlerinden geçirmiş oldum. Üzmedi beni eve getirdi. Çok mutluyum. Karanlikta yol almak ise ayrı bir keyifti aydınlatmanın yeterli olduğu karanlikta daha iyi anlaşılıyor. Çok güzel bir gündü bu makineyi almama sebep olan ve yardimlarini esirgemeyen forum kullanicilarina ayrıca tavsiyelerinden dolayı teşekkür ederim. Video var yuklryebilirsem inşallah...

abi böyle yorumları gorunce yerımde duramıyorum sankı kapalı olan mondial bayısını aactrıp hemen drift'i altıma alasım geliyor :) beklıyorum video'yu abi, fotografda cektıysen gorebılırsek ıyı olur :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
8


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

http://imageshack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

http://imageshack.us

artçı olarak eşimin arkasında ancak bu kadar çekim yapabildim. Rüzgara karşı telefonu düşürürüm diye çok elime almadım.Ama kask kamerası almak şart :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
cbr 125R ın görüntüsü duruşu 6 vites olması felan hoşuma gidiyor. Özelliklede 6. vites olması ve km göstergesinin digital olması. Ben genelde düşük devirlerde kullanırım motoru. Driftte 5 vitesli olduğu için 5. viteste ortalama 100 km hızda felan biraz fazla bağırır cbr'a göre. Uzun yolda felan cbr 6. viteste driftten daha düşük devirde gider. Ne bileyim görüntüsü felan daha çok hoşuma gidiyor ss olduğundanda kaynaklı biraz. Onun için videolara baktıkça iyice içleniyorum :)
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
s.a ümit krdşm motor nerede acaba ben ciddi alıcıyım sakaryada oturuyorum eger sakaryaya yakınsanız motoru görmek isterim.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
yaa arkadaşlar burda milyon kez yazıldı motorlarınıza otomobil yağı koymayın otomobil yağı 5000-6000 devir çeviren makinelere göre yapılmıştır. bizim motorlarımız 10000 devirde redline a giriyo!!!
ayrıca motosikletlerin şanzumanlarıyla silindir yağlaması aynı yağla yapılır ama otomobillerin vites yağı farklıdır motor yağı farklıdır. otomobil yağının vitesinize zararı vardır...
heee ama sizin tercihinizdir ne yapmak isterseniz yapın ama burda insanları yanlış bilgilendirmeyin. motora motor yağı konulur. siz hiç patatesi margarinle kızartanı gördünüz mü?

---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

s.a ümit krdşm motor nerede acaba ben ciddi alıcıyım sakaryada oturuyorum eger sakaryaya yakınsanız motoru görmek isterim.

kardeş sen ümite sormuşsun ama ben görünce cevaplamak istedim. motor istanbulda avrupa yakasında görmek istersen ümit numarasını yazmış ordan ulaşabilirsin...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
s.a ümit krdşm motor nerede acaba ben ciddi alıcıyım sakaryada oturuyorum eger sakaryaya yakınsanız motoru görmek isterim.
aynen eray abinin dedigi gibi ..
motor avrupa yakasında istanbulda..
2 gün içinde satıldı satıl dı satılmadı..
arkadaş kullanmaya devam edecek motoru..
0546 678 85 88 nodN ulaşabilirsin
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
yaa arkadaşlar burda milyon kez yazıldı motorlarınıza otomobil yağı koymayın otomobil yağı 5000-6000 devir çeviren makinelere göre yapılmıştır. bizim motorlarımız 10000 devirde redline a giriyo!!!
ayrıca motosikletlerin şanzumanlarıyla silindir yağlaması aynı yağla yapılır ama otomobillerin vites yağı farklıdır motor yağı farklıdır. otomobil yağının vitesinize zararı vardır...
heee ama sizin tercihinizdir ne yapmak isterseniz yapın ama burda insanları yanlış bilgilendirmeyin. motora motor yağı konulur. siz hiç patatesi margarinle kızartanı gördünüz mü?

---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:19 ----------


Eray margarinle kızaran patates daha görmedim ama yağsız kızaran patates gördüm :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
evet bende gıttım aldım drıft mh 125 beyaz sıyah gostergelı ıstedım cok guzel yapmıslar bu sefer eve getırdım kardesım surdu bende arabayı 5 le rampa cıkıyor masallah kullananlar cbf ybr tvs kafa tutamıyor dıyor ama en cok yaklasan tvs daha surme ımkanım olmadı malum zaman bulamadım yaza bol bol kullanacagım
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
evet bende gıttım aldım drıft mh 125 beyaz sıyah gostergelı ıstedım cok guzel yapmıslar bu sefer eve getırdım kardesım surdu bende arabayı 5 le rampa cıkıyor masallah kullananlar cbf ybr tvs kafa tutamıyor dıyor ama en cok yaklasan tvs daha surme ımkanım olmadı malum zaman bulamadım yaza bol bol kullanacagım

Hayırlı uğurlu olsun gule gule kullan kardeşim. Allah kaza bela göstermesin. Rodaja dikkat et ilk 1000 km sonra keyfini surersin uzun ömürler.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Arkadaşlar motorun rolanti ayarını yükseltirsem gaz yemesi (ivmelenmesi) iyileşirmi veya son hızı yükselirmi ?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Yeni motoruna kavusan arkadasima hayirli olsun

Rolantinin hizla cekisle alakasi yoktur yazin 1,5-2 arasi ayarlanmali
Kisin 2-2,5 arasi ayarlarsan calismasi daha rahat olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst