- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Problem çıkarmaz da bildiğin madeni yağ, ben olsam aynı paraya opetin 10-40 araba yağını alırdım.arkadaşlar bugün yağ değiştirdim castrolun 20 40 4t sinden sizce nasıl bi yağ problem çıkartırmı .
Problem çıkarmaz da bildiğin madeni yağ, ben olsam aynı paraya opetin 10-40 araba yağını alırdım.arkadaşlar bugün yağ değiştirdim castrolun 20 40 4t sinden sizce nasıl bi yağ problem çıkartırmı .
10-40, 20-40 dan kalitelidir.
Sen motor yağlarının viskozite sabitleyici polimerlerinin nasıl yapıldığını neye göre yağa katıldığını hiç araştırdın mı ? öğren de gel eğitimin eksik kalmış :mrgreen:arada ki fark kalite farki degil,
yagin incelik ve kalinlik orani, yeni( az km li ) silindir-piston ince yag ister, eski ( km si yuksek ) silindir-piston kalin yag ister, egitimin tamamlandi simdi.
....viskozite sabitleyici polimerler....
Çünkü benim dediğim 10-40 yağ 20-40'dan daha kaliteli, veya teknolojik veya pahalı sözümü ancak öyle anlayabilirsin. Dizel yağına gelirsek bi zararı yok olsa benim cub motorum şimdiye motoru kitlerdi. Yetkili servislerde 180kg'lık varilden motora doldurulan yağlar da hep dizel yağı, servislerden iyi mi bilecen işi :cherry:diger topic de benim ogrettigim seyler iste. neden benden aldigini bana satmaya calisiyon?
Çünkü benim dediğim 10-40 yağ 20-40'dan daha kaliteli, veya teknolojik veya pahalı sözümü ancak öyle anlayabilirsin. Dizel yağına gelirsek bi zararı yok olsa benim cub motorum şimdiye motoru kitlerdi. Yetkili servislerde 180kg'lık varilden motora doldurulan yağlar da hep dizel yağı, servislerden iyi mi bilecen işi :cherry:
ne marşmış arkadasvarmı baska sorunu olan bu motorlar beyler ? yok mu soyle vıdeo ceken ya Drift videosu cok bulamıyorum.
arkadaşlar bugün yağ değiştirdim castrolun 20 40 4t sinden sizce nasıl bi yağ problem çıkartırmı .
son bakımdan sonra motorumun sesi değişti titreşimi arttı sizce neden olabilir. 10-50 castrol yağ vardı bakımda havalar soğuk die 10-50 gerek görmedim 10-40 yamalube koydurttum. sizce neden titreşim artar ???
son bakımdan sonra motorumun sesi değişti titreşimi arttı sizce neden olabilir. 10-50 castrol yağ vardı bakımda havalar soğuk die 10-50 gerek görmedim 10-40 yamalube koydurttum. sizce neden titreşim artar ???
Az önce motoru bahçeye sokarken direksiyon kilidini açmıştım. Anahtarı orada unuttum. Motoru ittirerek bahçeye sokarken direksiyonu sola çevirdim ve anahtar sıkıştı. Akşam karanlığı birşeyde görünmüyordu anahtarı çıkarmaya çalışırken direksiyonu sağa çevirdim ve bi baktım birden bire döndü. Birde baktım ki anahtar kırılmış. Allahtan içinde kalmadı. içinde kalan kısmıda tırnağımla çekerek çıkarttım. Böylece anahtarımın biri gitmiş oldu. Kaldık tek anahtarla. Artık daha dikkatli olacağız. En kısa sürede yedeğini yaptıracağız.
Siz siz olun direksiyon kilidinin orada anahtarınızı unutmayın. Çok biçimsiz biryer
Bende aynı şekilde unuttum, sonra fark ettim anahtarı yamulmuş olarak çıkarttım. Anahtarı düzeltim kullanıyorum. Dikkatli olun unutmayın.
Az önce motoru bahçeye sokarken direksiyon kilidini açmıştım. Anahtarı orada unuttum. Motoru ittirerek bahçeye sokarken direksiyonu sola çevirdim ve anahtar sıkıştı. Akşam karanlığı birşeyde görünmüyordu anahtarı çıkarmaya çalışırken direksiyonu sağa çevirdim ve bi baktım birden bire döndü. Birde baktım ki anahtar kırılmış. Allahtan içinde kalmadı. içinde kalan kısmıda tırnağımla çekerek çıkarttım. Böylece anahtarımın biri gitmiş oldu. Kaldık tek anahtarla. Artık daha dikkatli olacağız. En kısa sürede yedeğini yaptıracağız.
Siz siz olun direksiyon kilidinin orada anahtarınızı unutmayın. Çok biçimsiz biryer
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------
Ah ah. Şu 2012 cbr 125R'lara bakınca için gidiyor ama bir araba parası keratalar.