Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
artık bi dahaki yağ değişiminde 1000 km sonra repsol koydurucam serviste bu varmış bakımda bunu koydular motoru kasar falan dediler şansuzmana iyi geliyomuş bu yağ ama motora iyi gelmiyomuş heralde.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920

onları coktaaaan ızledım :) yenı vıdeo ceken vardır dıye belkı bı yazayım dedım mengu abı can sıkıntısı ıste :) bu arada, sen bu yag cesıtlerını pek savunmuyosun hanı madenı yag koy motora gıder dıyosun ne fark edıcek dıyosun da bırsuru cesıdı var bu yagların. 10-40 20-50 gibi. bide şu var adam diyo mesela 10-40'tan sonra 20-50 koydum motor daha ıyı hızlanmaya basladı... yanı yagdan yaga mı farkedıyo yoksa dedıgın gıbı madenı yag koysak da olur mu bsey farkeder mıkı. hani madem farketmıyo neden adamlar cesıt cesıt cıkarmıs :sunny:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben castrol'ün yarı-sentetik'ini tam sentetik'ini 150'lik motorumda kullanıyorum 10-40, 10-50. güzel yağlar 2000km'de bir değiştiriyorum yağı. Cub'a dizel yağı koyuyorum ama 10W-40, 25 liraya 4 litreliğini aldım gayet de güzel bir yağ, eskiden de 20W-50 araba yağı koyardım litresi 8.5 liralık bir yağdı. O kadar zorlamama rağmen motor falan kitlemedi, zarar görmedi. Canavar gibi çalışıyor açıkçası az paran varsa ucuz yağ kullan hiç zararını görmezsin yeterki motoru yağsız bırakma ve yağı çok eskitmeden değiştir. O castrol 20-40 actevo da castrolün en ucuz yağı ve bildiğin madeni yağ, 10-40'lar bile daha kaliteli, yağın iki numarası arasındaki fark ne kadar fazlaysa o kadar kaliteli olmak zorundadır, 10-40, 20-40 dan kalitelidir.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
arada ki fark kalite farki degil,

yagin incelik ve kalinlik orani, yeni( az km li ) silindir-piston ince yag ister, eski ( km si yuksek ) silindir-piston kalin yag ister, egitimin tamamlandi simdi.

Cub a dizel yagimi??? oraya hic bulasmicam, millete ne yanlis bilgiler veriyosun ya. hayret bisey
10-40, 20-40 dan kalitelidir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arada ki fark kalite farki degil,

yagin incelik ve kalinlik orani, yeni( az km li ) silindir-piston ince yag ister, eski ( km si yuksek ) silindir-piston kalin yag ister, egitimin tamamlandi simdi.
Sen motor yağlarının viskozite sabitleyici polimerlerinin nasıl yapıldığını neye göre yağa katıldığını hiç araştırdın mı ? öğren de gel eğitimin eksik kalmış :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
diger topic de benim ogrettigim seyler iste. neden benden aldigini bana satmaya calisiyon?
Çünkü benim dediğim 10-40 yağ 20-40'dan daha kaliteli, veya teknolojik veya pahalı sözümü ancak öyle anlayabilirsin. Dizel yağına gelirsek bi zararı yok olsa benim cub motorum şimdiye motoru kitlerdi. Yetkili servislerde 180kg'lık varilden motora doldurulan yağlar da hep dizel yağı, servislerden iyi mi bilecen işi :cherry:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
eve gidip suzgecten wifi anteni yapicam, mengu isim var ben kaciyorum.
10023353_8cde962753.jpg
Çünkü benim dediğim 10-40 yağ 20-40'dan daha kaliteli, veya teknolojik veya pahalı sözümü ancak öyle anlayabilirsin. Dizel yağına gelirsek bi zararı yok olsa benim cub motorum şimdiye motoru kitlerdi. Yetkili servislerde 180kg'lık varilden motora doldurulan yağlar da hep dizel yağı, servislerden iyi mi bilecen işi :cherry:
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
ne marşmış arkadas :) varmı baska sorunu olan bu motorlar beyler ? yok mu soyle vıdeo ceken ya Drift videosu cok bulamıyorum.

Ebaydan kamera aldım ama daha çekmek nasip olmadı :D

arkadaşlar bugün yağ değiştirdim castrolun 20 40 4t sinden sizce nasıl bi yağ problem çıkartırmı .

Motorunda belki geç çalışma boğularak çalışma gibi sorunlar olabilir. Durumu farkadersen burada yazarsın. Benim birönceki yağ değişimimde bu sorunu yaşamıştım. Isındıktan sonra normal çalışıyor faket soğukken zor çalışıyordu.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
son bakımdan sonra motorumun sesi değişti titreşimi arttı sizce neden olabilir. 10-50 castrol yağ vardı bakımda havalar soğuk die 10-50 gerek görmedim 10-40 yamalube koydurttum. sizce neden titreşim artar ???
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar ben bu park ampullerini renkli yada beyaz bir ampulle değiştirmek istiyorum. Sizce nasıl bir ampul almalıyım. yada mavi veya beyaz renk bulabilirmiyim oto elektrikçilerde.
Bu değişikliği yapmış olan varmı hiç.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

son bakımdan sonra motorumun sesi değişti titreşimi arttı sizce neden olabilir. 10-50 castrol yağ vardı bakımda havalar soğuk die 10-50 gerek görmedim 10-40 yamalube koydurttum. sizce neden titreşim artar ???

Bu arada gokhan sordugun sorunla ilgili bir fikrim yok ama bence yakıt bitmeye yakın ise sana belki gidonun o boş sesi belki titreşim gibi geliyordur.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
slm herkese..benim arkadaşımda siyah renk 2011 model drift var..satılıga çıkardı 23 bin km de.motor servis bakımlı sorunsuzdur..4 ay önce yan yatmıştı km saati çatladı orjinali ilr drgiştirdik..şuan 3 binde görünüo km saati degiştigi için..ama 23 binde..arka teker pirelli dura traction.ön teker ırece ve yenidir 2 bin km önce degişti.motor 23 binde olmasına ragmen tek marşta alır.rahat 130 u görüyor..sorunsuz bi motordur..
fiyatı 1600 tl dir..görüşmek isteyen varsa 0546 678 85 88 nolu telden ulaşabilir..eray uluyazı abimizin eski motorudur..
jqhpx.jpg
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
günlerden pazar herkesin tatil yaptıgı bı gun ve kısın ortasında bu kadar guzel bı gunes ve sıcak bı hava ve hala bu konuya yuklenen bı fotograf yok hem de Drift gibi bi motor ya :) hıckımse mı gezmedı arkadas. neyse saat daha 7 belkı hala dolasmakta olan vardır beklıyoruz fotografları driftciler hadi amaa, ben bile altımdakı 125lık rezıl 7 senelık scooterla bıle 100km yaptım bugun :) egzozdan gelen cazırtıyla gezmek de ayrı oluyo :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Az önce motoru bahçeye sokarken direksiyon kilidini açmıştım. Anahtarı orada unuttum. Motoru ittirerek bahçeye sokarken direksiyonu sola çevirdim ve anahtar sıkıştı. Akşam karanlığı birşeyde görünmüyordu anahtarı çıkarmaya çalışırken direksiyonu sağa çevirdim ve bi baktım birden bire döndü. Birde baktım ki anahtar kırılmış. Allahtan içinde kalmadı. içinde kalan kısmıda tırnağımla çekerek çıkarttım. Böylece anahtarımın biri gitmiş oldu. Kaldık tek anahtarla. Artık daha dikkatli olacağız. En kısa sürede yedeğini yaptıracağız.
Siz siz olun direksiyon kilidinin orada anahtarınızı unutmayın. Çok biçimsiz biryer :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

Ah ah. Şu 2012 cbr 125R'lara bakınca için gidiyor ama bir araba parası keratalar.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
102
Az önce motoru bahçeye sokarken direksiyon kilidini açmıştım. Anahtarı orada unuttum. Motoru ittirerek bahçeye sokarken direksiyonu sola çevirdim ve anahtar sıkıştı. Akşam karanlığı birşeyde görünmüyordu anahtarı çıkarmaya çalışırken direksiyonu sağa çevirdim ve bi baktım birden bire döndü. Birde baktım ki anahtar kırılmış. Allahtan içinde kalmadı. içinde kalan kısmıda tırnağımla çekerek çıkarttım. Böylece anahtarımın biri gitmiş oldu. Kaldık tek anahtarla. Artık daha dikkatli olacağız. En kısa sürede yedeğini yaptıracağız.
Siz siz olun direksiyon kilidinin orada anahtarınızı unutmayın. Çok biçimsiz biryer :)

Bende aynı şekilde unuttum, sonra fark ettim anahtarı yamulmuş olarak çıkarttım. Anahtarı düzeltim kullanıyorum. Dikkatli olun unutmayın.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Az önce motoru bahçeye sokarken direksiyon kilidini açmıştım. Anahtarı orada unuttum. Motoru ittirerek bahçeye sokarken direksiyonu sola çevirdim ve anahtar sıkıştı. Akşam karanlığı birşeyde görünmüyordu anahtarı çıkarmaya çalışırken direksiyonu sağa çevirdim ve bi baktım birden bire döndü. Birde baktım ki anahtar kırılmış. Allahtan içinde kalmadı. içinde kalan kısmıda tırnağımla çekerek çıkarttım. Böylece anahtarımın biri gitmiş oldu. Kaldık tek anahtarla. Artık daha dikkatli olacağız. En kısa sürede yedeğini yaptıracağız.
Siz siz olun direksiyon kilidinin orada anahtarınızı unutmayın. Çok biçimsiz biryer :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

Ah ah. Şu 2012 cbr 125R'lara bakınca için gidiyor ama bir araba parası keratalar.

benim gözümde driftinde cbr 125 lerden kalır yanı yok bence neden bukadar ah çektin
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
driftle cbr 125'in beygir güçleri aynı sayılır cok ufak bi rakam var 0.7mi neydi. fakat torkta drift'i yer Cbr bence. sınıfları ayrı zaten biri SS biri Commuter-Touring.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst