Bende bugün bayrampaşadan avcılara gittim motorla. Yağmur kar yağmıyordu ama yerler ıslaktı bu sebeple arabaların lastiklerinin attıkları çamurlar ve arabaların üzerindeki karları hep üzerime yedim. Motordan indiğimde ise üstüm başım heryerim motor felan hep çamur olmuştu. Birdaha tövbe ettim

En kısa zamanda basınçlı su makinesi ile yıkamayı düşünüyorum motoru. Çamurlar başka şekilde çıkacak gibi görünmüyor

Zararı varmıdır bu basınçlı su makinelerle motoru yıkamanın? Yakından değil uzaktan püskürterek yıkamayı düşünüyordum.