Günaydın hayırlı işler herkeze.
Ne kadar kötü gereksiz inların olduğu bir dünyada yaşasakta iyiler hep var arkadaşlar.Bugün bi otoparka motorsiklet için ne kadar ücret alıyorsunuz diye sordum. "Arabalara engel olmayacak şekilde bir yere park et ücret istemez" dedi.:thumleft:
Ne kadar kötü gereksiz inların olduğu bir dünyada yaşasakta iyiler hep var arkadaşlar.Bugün bi otoparka motorsiklet için ne kadar ücret alıyorsunuz diye sordum. "Arabalara engel olmayacak şekilde bir yere park et ücret istemez" dedi.:thumleft:


