arkadaskar siz diyorsunuz 130 cok die forumlarda gördüm ninjalar 180 170 yapıyor diye bu motora beyin +150 lik silindir ibreyi deiştir ii bi sübab max 250 tl masrafla 180 basıyor zatenben keindim denedim iyi bildiginiz bi ustaya gidinbiraz masraf ve yüksek cc motor gibi görükmesi içinde şu racer 200 ün kaporlarından alın 500 tl ye ninja gibi motorunuz olur

ve gercekten güzel oluyo ben kaporta haricinde herşeyi yaptım yakında oda olucak ve video aldıgım gibi gene paylasacagım

gerckten bu motorda zaten son gazda bile titreşim sıfır bana göre mu motor a yüklensekte bişi olmaz ben bu modifiye yi yaptıktansonra 170 i otobanda gördüm ve sizinde denemenizi isterimçok büyük bi keyif

insanlar küçümsüyor ısıkta bi deneme yapıyoruz şaşıyorlar .D nasıl olur diyo kalkısta biraz hızlı lar ama ilerleyince 250 cc motorlarla kafa kafaya gidiyoruz boşuna bana göre 8 bin tl vermek gerekmez 3 bin motor 500de + 3.5