Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Yakın zamanda birbirine benzer bir sürü motor çıktı, yoksa bana mı öyle geliyor?

Benzerden kastım şu: balansör kullanan yeni nesil titreşimsiz motorlar. Bir öncekilere göre daha iyi işçilik.
Henüz yeni oldukları için sağlamlıkları belli değil diyebilirmiyiz?


Benim aklımı karıştıran şey ise başka.

Mondial 125 mh, yada hacim olarak daha dengi olan 150 mr ile keeway speed 150 aynı motoru taşımıyorlar mı? Ayrıca kuba kh125-12d de benzer bir motor değil mi?

Bu motorlar arasından hangisini seçicez yav, aklımız karıştı? :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Motorla iç içe olunca birde makina uzerine okuyunca tabii daha iyi analiz edebiliyoruz galiba ama şöyle söyleyeyim arada dag vardır birde motoru almak mesele degil ondan sonrası mesele benim gördügüm şu anda mh,mc ve mr yok satıyor arkadaşım birader her şeyi bıraktık bu üç modeli satıyoruz diyor
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
22
ya herseyi zaman gosterecek arkadaslar.gecmis yillarda cinliler rakip bile olamadi ama diyorsunuz bu sene daha iyi diye.bende baktim bu motorlara gecenlerde showroomdan.bildigimiz cin isi gibi geldi bana. sacma sapan olculer vardi koltuklar depo falan cok orantisiz - ozensiz gibi geldi bana.nekadar saglam nekadar dandik onu zaman gosterir.bizim arkadasta 2005ten beri ayni ybr var 50km yi devirdi hala ilk gunku gibi.hayirlisi olsun sizlere dediginiz gibidir ins.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ya herseyi zaman gosterecek arkadaslar.gecmis yillarda cinliler rakip bile olamadi ama diyorsunuz bu sene daha iyi diye.bende baktim bu motorlara gecenlerde showroomdan.bildigimiz cin isi gibi geldi bana. sacma sapan olculer vardi koltuklar depo falan cok orantisiz - ozensiz gibi geldi bana.nekadar saglam nekadar dandik onu zaman gosterir.bizim arkadasta 2005ten beri ayni ybr var 50km yi devirdi hala ilk gunku gibi.hayirlisi olsun sizlere dediginiz gibidir ins.

Usta senin motorda rulman sesi daimimi daimi al bakalım yamahadan silindir 350 tl piston standaart ölçü fix daha sayımmı ybr nin standart arızalarını devaml ontak bozar tesisat kablosu koparır
biz bu işiten para kazanmıyoruz ondan mondial aldık yoksa gider bizde ybr alırdık riske girmezdik
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Usta senin motorda rulman sesi daimimi daimi al bakalım yamahadan silindir 350 tl piston standaart ölçü fix daha sayımmı ybr nin standart arızalarını devaml ontak bozar tesisat kablosu koparır
biz bu işiten para kazanmıyoruz ondan mondial aldık yoksa gider bizde ybr alırdık riske girmezdik


Ne içtin bilader ? Kafan iyi mi ?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ne içtin bilader ? Kafan iyi mi ?

Usta yazdıklarım yanlış anlaşılmasın ama ben boş zamanım nerdeyse tumunu motor tamircilerinin arasında geçiriyorum ve bu adamlar yetkili servis yamaha ybr nedir ne degildir ögrendim şu anda piyasada hangi motorun parçası nerde varmı yokmu onada vakıf olduk ama ybr benim babamın malı degilki elin malı ve ben bu motoru zevk için biniyorum ve zevk için 125 lik motora 4400 vermem çok şükür durumum var 600 lük veya 1000 lik motor alacak kadar sadece yer sorununu mana edip buyuk motor almıyorum aldım kle 500 ama umdugum gibi çıkmadı şehir içinde fanaçtı gezemedik falan ondan dolayı tutup 125 lik aldım ve iyii almışım kle500 dede 90 ı geçmezdim bunlada geçmiyorum rajatlık guç kuvvet ayrı
Sonuç olarak 4400 ybr ye verecegime gider 7000 8000 e 600 ük alırım bu kadar basit dedim gittim bu made in çaynayı aldım ve inanın memnunum tabiki şimdilik bakımınıda her gun yapıyorum desem yeridir çünkü servisinin içindeyim butun gun :queen: tık dese ALLAH ne oldu falan oluyorum :cat: şu ana kadar tık demedi ta desede sorun degil parça ucuz :rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bugunku duyumuma göre mondial yeni motorlarda satış patlaması yapmış motor yetiştiremiyolarmış....
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Usta senin motorda rulman sesi daimimi daimi al bakalım yamahadan silindir 350 tl piston standaart ölçü fix daha sayımmı ybr nin standart arızalarını devaml ontak bozar tesisat kablosu koparır
biz bu işiten para kazanmıyoruz ondan mondial aldık yoksa gider bizde ybr alırdık riske girmezdik


Mesele senin mh alman değil istediğini alabilirsin ben yukardaki yazına yazdım.Kusura bakma ama insanlar buna biyerleriyle güler.Tesisat kablosu koparır ha :queen::mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
git istedigin tamirciye sor ve hatta rulman sesini kendin dinle ben bu gun yeteri kadar dinledim 27000de ybr nasıl dagılırmış gor ybr de hastalıktır rulman sesi istedigin motorun hastalıgını sanada sayarım
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
cuma gün mh geldi çok güzel titreşim sıfır motor çok güçlü valla ybrden hiç bi eksigi yok 2600 az bile bence iyi seçim yaptım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Kazasız belasız kullanman dilegiyle ilk 1000km rodajını iyi yap sakın motora asılma ama arada gazla sagır olmasın
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
çok tesekkür ederim aynen senin dedigin gibi sakin bincem arada gazlarım ben sagır motorluyu sevmem çok hoşuma gitti grisi benimkide
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Güle güle kazasız belasız kullanmanları dilegiyle bu arada bizim motorlar eyro3 müş :):):)
Sert motorcu sen grubu saglam oluşturuyorsun galiba
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
aynen eyro 3 müş bende sevimdim:):):cherry:efet burda ilk mhyide ben aldım millet bende alcam diyoo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:20 ----------

bu arada grubu da saglam oluşturuyom dedin gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst