Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
76
Benim driftin kısalar kesti. Değiştirmem lazım ama hangi ampuller uyar bizim motora ? Ayrıca değiştirmek için kafalığı komple sökmek mi gerekiyor ?
 
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
72
Ankara-İzmir yaptım geri geldim. Bu motor çılgın dostlar :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Ankara-İzmir yaptım geri geldim. Bu motor çılgın dostlar :queen:

Cayır cayır gazladım. 7000/rpm den aşağı inmedim. Nice :cat:
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
8
Arkadaslar bizim bu motorlarin gidonunu ybr gidonu gibi tek parca gidon yapan var mi acaba benim boyuma göre biraz alcakta kaliyor
Üst ptaraftan iki delik delsek yeni gidon yeri acilsa nasil olur
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Alınır kardeşim güzel güzel de binilir.Video sitelerinden tanıtım ve inceleme videolarına bir göz at.
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
Evet bu motoru çok beğeniyorum ama o kadar çok yorum var ki kimisi diyor vidalari yollardan toplarsin, iste servis kötü, Frenler berbat gibisinden yorumlar dolanıyor ortada yani %50si alinir diyor %50si alinmaz diyor..

ve özellikle 4750tl vermege değer mi? bu motor hakkında kesinlikle detaylı yorumlarinizi bekliyorum*
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
Evet bugün aldım motoru..

şu rodaj nasıl oluyor bildigim kadariyla 5bin deviri gecmiycez , bir de kaç km ye kadar boyle devam edicek...

Yolda giderken sürekli devire bakmaktan yola bakamiyorum , acaba 5bin deviri gectimmi geciyommu yaklastimmi felan cok sıkıcı bi durum
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Evet bugün aldım motoru..

şu rodaj nasıl oluyor bildigim kadariyla 5bin deviri gecmiycez , bir de kaç km ye kadar boyle devam edicek...

Yolda giderken sürekli devire bakmaktan yola bakamiyorum , acaba 5bin deviri gectimmi geciyommu yaklastimmi felan cok sıkıcı bi durum

Hayırlı olsun,rodajı ani gaz açıp kapatmadan yapman ve sürekli vites değiştirerek yapman lazım 5-6 bin deviri geçme çokta sıkıntı olmaz 500 kmde falan direk yağı değiştir ısıtmadan kullanma motoru
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
Hayırlı olsun,rodajı ani gaz açıp kapatmadan yapman ve sürekli vites değiştirerek yapman lazım 5-6 bin deviri geçme çokta sıkıntı olmaz 500 kmde falan direk yağı değiştir ısıtmadan kullanma motoru

insAllah bi hata yapmadan geceriz su rodaji :)

su ana kadar ani gaz vermedim yavas yavas gaz vererek kullaniyorum..
bitsede kurtulsam 😂 devire bakmaktan yola bakamaz oldum

birde surekli ayni devirde kullanmak sıkıntı yaparmi ornegin 3 viteste yolda giderken deviri 5binde sabit tutmak bi sıkınti yapar mi
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
80 bin km dir üstündeyim 2013 ten beri öyle vida toplama vs yok

5bin deviri gecmiyorum 5. viteste 60 gormesi normal mi (rodaj) birde motoru ilk calistirdigimda gaza dokundugumda basta boyle cekmiyo gibi oluyo hani benzin biter gaz kesip durur ya oyle oluyor birde 1. vites ve 2. viteste felan sanki zorlaniyo gibi oluyo yani gaza dokaniyon ama sanki arkadan biri seni cekiyoe gibi oluyor bunlar rodaj surecinde normalmidir

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

birde makineden kısık bi tik tik tik diye bi ses var bu ses nedir
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
tik tik subap sesidir driftlerde 5000 devir 5500 devir arasında bi düzensizlik var bir türlü çözemedim gaz kesip alıyor gibi yapıyor 5. vites 60 70 yapması lazım o devirlerde
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
herkes driftini sattı galiba forum sessiz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------

Merhaba,

Motorum da 30 40km hızla giderken gır gır diye bi ses geliyor hani poset ruzgarda gır gır diye ses cikarir ya ayni ses cikiyor ama nereden geldigini bi turlu anlayamadim bu seside 2. viteste 6bin devirde fark ettim daha once basina gelen var mi nedir bu ses

motor Mondial Mh minör (drift)
 
Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
74
Merhaba Arkadaşlar,
Drift kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım (motosiklet kullanıcısı olarak da aranıza yeniyim)
150 Drift için ayrı bir bölüm yok galiba yada ben bulamadım.

Motorumu 2.el aldım henüz 230 km de daha rodajı tamamlanmamış, hafta sonları havalar elverdikçe çıkıp geziyorum, geçen pazar yaklaşık 20 km bir tur attım.

Lastik havaları eksikti lastik yanağındaki bilgilere bakarak 30ps e göre hava basınçlarını ayarladım.
Rölantisi düşük geldi 5 dk çalışır beklemesine rağmen jikleyi kapatınca stop ediyor, rölanti ayarı gerekiyor, jikle ortada kullandım bende zaten rodajda olduğundan motoru zorlamıyorum.

Birde motorun sele kilidini diğer tarafa çevirdiğimde alt kısmının kanca gibi açılıp kapandığını fark ettim sanırım kask kilidi olarak kullanılabilir. :)

Arka tarafta selenin iki yanında ki demirler ne işe yarıyor çözemedim yan çanta takılabilir gibi :silent:
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
Merhaba Arkadaşlar,
Drift kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım (motosiklet kullanıcısı olarak da aranıza yeniyim)
150 Drift için ayrı bir bölüm yok galiba yada ben bulamadım.

Motorumu 2.el aldım henüz 230 km de daha rodajı tamamlanmamış, hafta sonları havalar elverdikçe çıkıp geziyorum, geçen pazar yaklaşık 20 km bir tur attım.

Lastik havaları eksikti lastik yanağındaki bilgilere bakarak 30ps e göre hava basınçlarını ayarladım.
Rölantisi düşük geldi 5 dk çalışır beklemesine rağmen jikleyi kapatınca stop ediyor, rölanti ayarı gerekiyor, jikle ortada kullandım bende zaten rodajda olduğundan motoru zorlamıyorum.

Birde motorun sele kilidini diğer tarafa çevirdiğimde alt kısmının kanca gibi açılıp kapandığını fark ettim sanırım kask kilidi olarak kullanılabilir. :)

Arka tarafta selenin iki yanında ki demirler ne işe yarıyor çözemedim yan çanta takılabilir gibi :silent:

o demirler motoru orta sehpaya almak icin tuttugun yer
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
19
Selamlar 150MR sahibiyim.. Benzin göstergesi çalışmıyor , Drift'te de bu sorunu yaşayan oldu mu? Şamandıra ne kadara yapılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst