mondial 125 kt mi 150 kn mi

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar ben bir motor almayı düşünüyorumda.hangisini önerirsiniz 125 kt mi 150 kn yi mi.:silent:
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
guzel bi konu olmus.

walla benim kt vardi memnundum ama onunda titresimi vardi ve bi arkadasimin kn si vardi onu kullandim bir gun iki kisi acayip cekisi vardi.sanki 250 lik makina vardi altimda ancak acyip bi sekilde titresim vardi.

bende bi kn buldum ama almakta kararsizim titresimden dolayi.

arkadaslar yorum yazarlarsa hem bana hemde mustafaya yardimci olursunuz.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
ikisi de degil.

"honda hayat onda"

haha, şaka yapıyorum. kt modelinin daha olgun bir duruşu var. kn'nin tasarımı daha ham duruyor. benim tercihim kt'den yana olurdu arkadaşım.
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
42
arora 150

arkadaşlar arkadaşımda mondial 125kt vardı gerçekten güzel motor fakat oda titreşimden hoşlanmıyordu arora da osıralar 150 lik çıkardı aynı kt tarzı.

motor biloğunda bir çıkıntı yapmışlar titreşimi kesmesi için

inceleyin derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst