guzel bi konu olmus.
walla benim kt vardi memnundum ama onunda titresimi vardi ve bi arkadasimin kn si vardi onu kullandim bir gun iki kisi acayip cekisi vardi.sanki 250 lik makina vardi altimda ancak acyip bi sekilde titresim vardi.
bende bi kn buldum ama almakta kararsizim titresimden dolayi.
arkadaslar yorum yazarlarsa hem bana hemde mustafaya yardimci olursunuz.