Arkadaslar ehliyetsizlik yüzünden motorumu kullanamıyorum. Sınav olsa hemen alacağım her türlü masrafa razıyım ama en yakın sınav 1 temmuzda. Temmuz sonunda direksiyon sınavı var. Agustos bası A2 ehliyete sahip olacagım inşallah. Nisandaki sınav dönemini kacırmak cok acı oldu benim için. Ama sabredip bekleyecegim.İstanbulda polisler göz açtırmıyorlar. 1 haftadır hergün motor topluyorlar ve bu 1 ay kadar devam edecekmiş. Bende trafige cıkmıyorum kesinlikle. Mahallede aksamları biraz dolasıyorum. Motorla 140 km yol katettim. Daha cok yeni ama hiç bir şikayetim yok şimdilik. Sadece ön jantın akordunda cok az bir problem var. Telli jantlardaki malum problem işte.Motor genel olarak cok iyi bence.Bu tip motor alamak isteyenlere tavsiye ederim. Mondialin daha ucuz benzer modelleri de var ama 110 FT modeli daha derli toplu geldi bana ayrıca ben tel jantlı olmasını istemiştim. Genel olarak motordan aldığım izlenim cok fazla problem cıkaracakmış gibi görünmüyor. Benden fazlasıyla gecer not aldı şimdilik. Bu tip cub model motorsiklet almayı düşünenlerin keyifle kullanacagı bir motor. ayrıca yarı otomatik vites özelliğine de çok çabuk uyum saglayacaksınız.