para ile olacak şeyler bunlar.... mesala jantları boya şerit çek... logoları sök.alta neon tak...
abart egzos hatta paraya kıy çift egzos yap (sağ-sol)... sinyal ve stopları boya...
tamammen zevk senin... ama bence hiç dokunma... bu söylediğim şeyler sadece sana öneri ama ben asla dokunmazdım yerinde olsam... mücahit 89 unda söylediği gibi ufaktefek masraflar yap... dikkatli ve temiz kullan!!! rüzgarın bol olsun