karbüratörlü verayonunu 8 senedir kullanıyorum , beyaz alma beyaz 1 sene içinde deposu sararır, onun haricinde motor gücü biyerden sonra canını sıkar ama şasesi sağlamdır , şahsen 8 senedir öyle zorlu yerlere girdimki dere tepe , 90 la giderken tekerler yerden kesilecek kadar yüksek kasisler

motor gücü hariç tavsiye ederim