- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
bende aldım bu motoru 3 ay önce 2013 modelini eniştemden motor çok güzel her şeyi ilk günkü parçası çok temiz 2013 dediğimde şaşırıyorlar 2 kişi 100 tek kişi 105-110 yapıyorum orijinal haliyle uzun yol filan da yaptım 80 km gitmiyorum demiyor her şeyi iyi güzel de benim yaşadığım yerde yollar çok kötü tek başıma takır takır gidiyorum arka amortisör çok sert mecbur artçı bulmak zorunda kalıyorum bir yere giderken amortisörleri yumuşatamıyor muyuz ? ana servise gittiğimde bana oradaki adam bu yumuşamaz ancak aşa iner çevirirsem amortisörü dedi ne yapabilirim biri bana yardımcı olsun lütfen kilom 70 bu arada boyum 1.74
Amortisörlerde ayar yerleri var ordan sertliğini ayarlayabilirsiniz