Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
birader sen ne marka yağ kullanıyorsun ben ilk yağ değişiminde sehll 15 50 yağ aldım motorcu arkadaş 10 40 tan fazlasına gerek yok dedi ne dersin

kışın biniyosan eğer hava 10 derecenin altına düşüne kadar 15w-50 daha iyi olacaktır:cat:
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar herkese merhabalar siteye bugün üye oldum günlerdir yazılanları okuyorum çok güzel paylaşımlar emeğinize sağlık.motorum mondial 100ukh bir sorunum var belkide sorun değil böyle olması mı gerekiyor anlamadım.hareket halindeyken motor saten rüzgar kesiyor ama karşıdan küçük bile olsa ters rüzgar estiğinde motora sanki benzin gidişi kesiliyor motor kasılıp yavaşlıyor ve rüzgar etkisini azaltınca motor canlanıyor.bu modelde mondial cup kullanıcıları sizlerde aynı sorunu yaşıyormusunuz.şimdiden teşekkürler
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Yorumlar gercekten güzel lütfen bu topic hep üstlerde olsun herkes motorun resimlerini,düsüncelerini yazsin.kismetse yakin zamanda bu motordan alicam.


arkadaslar mondial siteye diger renklerinde resimlerini eklemis gri olan gayet guzel duruyo

dwqpav.jpg

r29ikp.jpg

m9amih.jpg

bu arada resim http://tinypic.com/ bu siteden yükleniyor.girip resmi secip upload edip cikan kodlardan 2.kutucuktakini buraya aynen kopyaliyorz ssevgiler..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
arkadaşlar bu motoru almayı duşunenler hemen alsın 5000 devirde 7 nm tork uretiyosa 100luk çinlilerden hic biri kalkışta kafa tutamaz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------

arkadaşlar herkese merhabalar siteye bugün üye oldum günlerdir yazılanları okuyorum çok güzel paylaşımlar emeğinize sağlık.motorum mondial 100ukh bir sorunum var belkide sorun değil böyle olması mı gerekiyor anlamadım.hareket halindeyken motor saten rüzgar kesiyor ama karşıdan küçük bile olsa ters rüzgar estiğinde motora sanki benzin gidişi kesiliyor motor kasılıp yavaşlıyor ve rüzgar etkisini azaltınca motor canlanıyor.bu modelde mondial cup kullanıcıları sizlerde aynı sorunu yaşıyormusunuz.şimdiden teşekkürler
Kardeş motor hafıf ruzgar etkiliyo..bide hız yapıyosan normaldir..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
arkadaşlar bu motoru almayı duşunenler hemen alsın 5000 devirde 7 nm tork uretiyosa 100luk çinlilerden hic biri kalkışta kafa tutamaz..

evet gerçekten kafa kaldırıyo çok dik rampa da dahi tek kişi 2 ye düşmüyo 3 le devam yani ben gayet memnunum motordan 2000 km oldu maşalllah yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------

arkadaşlar herkese merhabalar siteye bugün üye oldum günlerdir yazılanları okuyorum çok güzel paylaşımlar emeğinize sağlık.motorum mondial 100ukh bir sorunum var belkide sorun değil böyle olması mı gerekiyor anlamadım.hareket halindeyken motor saten rüzgar kesiyor ama karşıdan küçük bile olsa ters rüzgar estiğinde motora sanki benzin gidişi kesiliyor motor kasılıp yavaşlıyor ve rüzgar etkisini azaltınca motor canlanıyor.bu modelde mondial cup kullanıcıları sizlerde aynı sorunu yaşıyormusunuz.şimdiden teşekkürler

bende öyle bi sorun yok fakat yanımdan hızlı kamyon otobüs geçsin çok sallıyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

Yorumlar gercekten güzel lütfen bu topic hep üstlerde olsun herkes motorun resimlerini,düsüncelerini yazsin.kismetse yakin zamanda bu motordan alicam.


arkadaslar mondial siteye diger renklerinde resimlerini eklemis gri olan gayet guzel duruyo

dwqpav.jpg

r29ikp.jpg

m9amih.jpg

bu arada resim http://tinypic.com/ bu siteden yükleniyor.girip resmi secip upload edip cikan kodlardan 2.kutucuktakini buraya aynen kopyaliyorz ssevgiler..

ukh den farkı biraz nikelaj aksam eklenmiş çok hoş duruyo bende ki mavi fakat gri istedim bu geldi rengi çok değişik bi ton herkes hasta
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
evet gerçekten kafa kaldırıyo çok dik rampa da dahi tek kişi 2 ye düşmüo 3 le devam yani ben gayet memnunum motordan 2000 km oldu maşalllah yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------



bende öyle bi sorun yok fakat yanımdan hızlı kamyon otobüs geçsin çok sallıyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------



ukh den farkı biraz nikelaj aksam eklenmiş çok hoş duruyo bende ki mavi fakat gri istedim bu geldi rengi çok değişik bi ton herkes hasta
en iyisini yapmşın mavıden iyisimi var..bide alta mavi ışık taktın mı tamam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
en iyisini yapmşın mavıden iyisimi var..bide alta mavi ışık taktın mı tamam

arkadaşım kusura bakma zevkler ve renkler tartışılmaz fakat orjinal binmek kadar kullanışlı olmuyo bende pejo vardı çok şekil di fakat en az motor yarı parası kadar masraf yaptım o zaman bekar dım para mühim değildi ama şimdi yapmam hem maddi hemde zevk yani işimi görsün yeter bide uzun yaşaması açısından da önemli bence
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
arkadaşım kusura bakma zevkler ve renkler tartışılmaz fakat orjinal binmek kadar kullanışlı olmuyo bende pejo vardı çok şekil di fakat en az motor yarı parası kadar masraf yaptım o zaman bekar dım para mühim değildi ama şimdi yapmam hem maddi hemde zevk yani işimi görsün yeter bide uzun yaşaması açısından da önemli bence
Sende haklısın brader..birkac resim koyda konu şenlensin
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Evet renk secenekleri cok guzel birinden daha kalkista cokiyi oldgunu duydum .f54 kardes resim eklede bakalim bea. yukarda anlattm nasil yuklenecegini takildigin bi yer olursa ozel mesaj at anlatirim

http://tinypic.com/ bu siteden yükleniyor.girip resmi secip upload edip cikan kodlardan 2.kutucuktakini buraya aynen kopyaliyoruz
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
Evet renk secenekleri cok guzel birinden daha kalkista cokiyi oldgunu duydum .f54 kardes resim eklede bakalim bea. yukarda anlattm nasil yuklenecegini takildigin bi yer olursa ozel mesaj at anlatirim

http://tinypic.com/ bu siteden yükleniyor.girip resmi secip upload edip cikan kodlardan 2.kutucuktakini buraya aynen kopyaliyoruz
arkadaşlar resim koymam birkaç gün sürer kendi bilgisayarım arızalı da motorcu arkadaşla ortak giriyoruz onun makineden:pale:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
tamam sorun degil atinca bakariz artik bekliyorz 4 gözle :D gostegelri flanda cekte aabi heryerini gorelim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
arkadaşlar göstergeler doğru gösteriyo ukh de 160 olan hız kadranı 120 ye çekilmiş yani abart ma yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------

Evet renk secenekleri cok guzel birinden daha kalkista cokiyi oldgunu duydum .f54 kardes resim eklede bakalim bea. yukarda anlattm nasil yuklenecegini takildigin bi yer olursa ozel mesaj at anlatirim

http://tinypic.com/ bu siteden yükleniyor.girip resmi secip upload edip cikan kodlardan 2.kutucuktakini buraya aynen kopyaliyoruz

arkadaşım ben bu siteden yükleme yapamıyorum ne hikmetse sadece resim numaraları çıkıyo resim yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

http://img812.imageshack.us/i/dsc00137u.jpg/
http://img5.imageshack.us/i/dsc00136a.jpg/
http://img823.imageshack.us/i/dsc00138k.jpg/
http://img686.imageshack.us/i/dsc00139v.jpg/
http://img299.imageshack.us/i/dsc00140o.jpg/
http://img594.imageshack.us/i/dsc00141t.jpg/
Motorumun resimleri görmek için tıklayın...!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------

evet arkadaşlar bu güne kadar hep ii yönlerini anlattım motorum yavaş yavaş kötü yönleri de çıkmaya başladı dün yağ değişimi yaptım zinciride gevşemiş onuda sıkarken baktım korumalığın içi çok pis sökeyim de temizleyeyim dedim birde ne görsem hem alt hem üst te 2 şer adet vida var fakat sadece 1 er tanesi tutuyo ötekiler gösteriş birde sol karbüratör gözüken kaparto kendiliğinden çatladı tabi hemen kafayı çalıştırdım bantladım idare etsin diye bunlarda bazı kötü yanları bunlarıda herkez bilsin istiyorum sadece bi plastik çatladı diye de motoru kötü bilmeyin
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
kardesm bende gördum bugun mfh manisada..gösterge 120ye kadar..yanlarndada kucuk mph hız yazıyo..guzeldi yani..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şöyle dikkat ettimde motor ve bir çok aksamı kymco active cub lar ile aynı, hatta kymcoda olmayan zincir koruma var bu çok iyi bir nimet zincir için

kymco activ 110
kymco_activ110.jpg


kymco activ 125
Activ125.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar bu motoru almayı duşunenler hemen alsın 5000 devirde 7 nm tork uretiyosa 100luk çinlilerden hic biri kalkışta kafa tutamaz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:09 ----------


Kardeş motor hafıf ruzgar etkiliyo..bide hız yapıyosan normaldir..

cevaplarınız için teşekkür ederim anladıgım kadarıyla benım motorda bi sorun var servise götüreyım herşey de garanti dışı oluyor hep cepten veriyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:46 ----------

f0su8w.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst