- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
birader sen ne marka yağ kullanıyorsun ben ilk yağ değişiminde sehll 15 50 yağ aldım motorcu arkadaş 10 40 tan fazlasına gerek yok dedi ne dersin
kışın biniyosan eğer hava 10 derecenin altına düşüne kadar 15w-50 daha iyi olacaktır:cat: