Model Hyosung Xrx 125??

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
arkadaşlar scooterdan geçiş için uygun mudur??
v 125 cc olması bir zaman sonra yetmez hale gelebilir mi?
v kullanan arkadaşların performans v genel görüşleri nelerdiR?
en son kaç basabilmişlerdir?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Scooter'dan geçiş için uygundur.
125cc olması belirli bir zaman sonra yetmez hale gelir ama bu birazda senin beklentilerine bağlıdır. Yıllarca 125cc süren çok insan var.
SM yani SuperMoto modeli 14,5hp; düz XRX125 ise 12HP ve bu motor hacmine göre fazlasıyla iyi performans veriyorlar. Hyosung'ın en sağlam makinesidir diyebilirim.
Son olarak aldığın motor hız motoru değil; bunu unutma. Hız yapmakta çok güvenli değil bu makinelerde. Ancak 120km/s hıza çıktığını biliyorum.
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
Scooter'dan geçiş için uygundur.
125cc olması belirli bir zaman sonra yetmez hale gelir ama bu birazda senin beklentilerine bağlıdır. Yıllarca 125cc süren çok insan var.
SM yani SuperMoto modeli 14,5hp; düz XRX125 ise 12HP ve bu motor hacmine göre fazlasıyla iyi performans veriyorlar. Hyosung'ın en sağlam makinesidir diyebilirim.
Son olarak aldığın motor hız motoru değil; bunu unutma. Hız yapmakta çok güvenli değil bu makinelerde. Ancak 120km/s hıza çıktığını biliyorum.

eyvallah
hız tutkum yok ama şuda önemlı 100 gecememesı kötü bir şey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst