Mobylette İle İstanbul-Bodrum-İstanbul 1500 km (alıntı )

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
walla mobylette deyilde,peugeot 103 olsaydi su sogutmali daha manyak olurdu...:wiinkk:

103 ler benim scooterden rahat geliyor bana..scooter sadece hizli o kadar...

bi kafede hayabusa yerine 91 92 bmw 320 tercih ederim dedim herkes bana baktiydi..:mrgreen:

..scooter yerine peugeot 103 :) diicem gene ole olcek..:mrgreen:

sizi seviyorum peugeot cular... :rendeer: :rendeer: ( 103.105.106.206.207.406.407.607.partner)..


Demi ya pejo başkadır.O bir çeşit zevk ya.

Sen o 105 e binecen , sonra bi ara gaz çektin mi herşey biter, tüm sıkıntı dert biter,

bu adam bodruma vardığında cenazesini gömmüşlerdir bence


adam geri bile dönüyor, yazının devamını okuadan yorum yazdın qibime qeldi :salut:
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
1
Teşekkür

Net'te gezinirken forumda yazılanları görünce,olumlu ve olumsuz tüm eleştiriler için bir teşekkür edeyim dedim.:)Herkese kocaman teşekkürler.:cat:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Savaş arkadaşa katılıyorum,(Motor sahibi olmanın motorcu olmaya yetmediğinin ispatıdır.):cat:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
abi valla ekipmanların ve kaskın çantalar fln motordan pahalı:))en fazla kaç yaptın :)benim crypton zorluyom anca 120
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İnnırım rkadaşlar doğrudur. Biz sadece tek motorla (honda beat 100cc) 3 kişi antalyanın serik ilçesinden Bodruma gitmiştik. Tam 12 saat, hemde 3 kişi...


l
img0425de2.jpg

Lann metinnnn sen misin olum? yanıdakide ferreri tayfur değilmi;?
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
takdir ediyorum. benimde satmaya kıyamadığım ilk göz ağrım 84 model mobiletim var. yıllardır garajda yatıyor. şimdi onu nekadar ihmal ettiğimi anladım. Şimdi mobiletimi daha çok sevdim. Vefa borcu.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Ne enteresan insanlar var bu forumda :pr:

Kaç yaptın en fazla,adamın cenazesini gömmüşlerdir,şu marka daha hızlı v.s. gibi saçma sapan yorumlar yazmaktan bıkıp usanmayan bir grup var :farao:

Arkadaşlar böyle bir şey düşünülmüş,program yapılmış ve en önemlisi kazasız belasız uygulanmış. :cat:

En önemlisi kullandığımız makinelerin atası sayılabilecek bir makine ile sorunsuzca bu tur yapılmış

Arkadaşımız tebrik ediyor ve bu tarz değişik organizasyonlara teşvik olmasını diliyorum.

Saygı ve sevgilerimle
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
böyle bır motorla bunca km yol yapacaksam,
üzerıne döner koltuğun koltuk kısmını monte ederım,
ve bırde ayak koymak ıcın bışiyler daha :)
o hızla cok rahat olmak lazım :)

fakat tebrikler...

yanına sedek sılındır seti almıstır ama :)
 
Katılım
23 Tem 2009
Mesajlar
18
tebrik ederim kardeş saten böyle cılgınlıklar bir bizim türklere hastır:queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Tebrikler.1967 mobylette'm var yavaş yavaş topluyorum 19 jant eğleniyorum. boyası ve eksikleri bitince resmini koyarım. Başarılarınızın devamını dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst