mobylette bukadar hızlı gidermi

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
toplam ındırmem ıkı dakkayı gecmedı 1613 KB ama hangıprogramla acıcam vıdeoyu acamadım bır turlu
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
toplam ındırmem ıkı dakkayı gecmedı 1613 KB ama hangıprogramla acıcam vıdeoyu acamadım bır turlu


GOM PLAYER İ DENE Bİ .....................................................................................................

Ben Gom playerle denedim oldu açtı fakat bu mobilette bişe var bi mobiletin bu kadar hızlı gitmesi mümkün değil oynanmış bununla arabayla videoyu kaydetmişler araba 160 Yapıyo Motorla Arasında En az 5 metre var o da En az 170 YAPMIŞTIR.... De BUnu Süren fazla yaşamaz videoyu izleyen bana hak verir......:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
bizim köydede vardı bi mobilet 170-180 görürdü ne makinaydı be hiç unutmam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem şunu adam google video ya yükler öyle verirdi linki..:cat:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar rapidshare bende açılmıyor soun nedir acaba ?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
açılmıyor derken pmden ulaş ayrıca şeritlre baktımda 160 değildir
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
abi bu mobiletlerden her şeyi beklerim her türlü şey yapabilrsin videoda yanlış duymadıysam 160 felan diyordu
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla en son baktıgında 165 dı ıbre sonra dahada hızlandı sanırım 170 rahat gordu yapaar arkadaslar hıle flaan yok :) İzleyemeyenler Storm CodeC download yazsın google ındırıp kursunlar sonra ızlerler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst