arkadaşlar mobilet ehlieti almak için yaşın kaç olması lazım
saol abicim gerçekten 18 yaşındamı olmak gerekiyo
çokmuş yaw
5 sene beklemem gerekiyo![]()
Musti mobilet ehliyetinin yaşıdamı :silent: var 49cc ve altı cc li araçlara ehliyet yokki :cyclopsan
peki 49 cc üzeri ehliyet kaç yaş
Plaka değilmiydi hacu o ya.. :cyclopsan