- Katılım
- 9 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,642
- Konu Yazar
- #1
Mobilet kullanmak için ehliyet gerekli mi? Gerekli ise sınıfı ne olmalı? Bir de mobilet için ruhsat,plaka,sigorta,muayene v.s. gerekiyor mu yada oluyor mu? Teşekkürler.
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.