Mobilet ile ilgili bilgi

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Mobilet kullanmak için ehliyet gerekli mi? Gerekli ise sınıfı ne olmalı? Bir de mobilet için ruhsat,plaka,sigorta,muayene v.s. gerekiyor mu yada oluyor mu? Teşekkürler.
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
evet ehlıyet gerekli.ruhsat sıgorta herseyınn olması gerekıor.sonucta motorlu bır trafık aracıdır.

a2 sanırım ehlıytler tek oldugu ıcın

saygılar
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hepsi geçerli vasco arkadaşın dediği gibi vergiden muaf sadece ama ehliyet ne durumda bilmiyorum eski sistemde A1 mobileti sürüyordu
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
dostum tüm motosiklet ve mobiletlerde 50cc üstü ehliyet sınıfı a2 dir
50cc altı ehliyet sınıfı a1 dir
ayrıca motobiletede ruhsat mecburidir:cat:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
peki sigorta ve muayene gerekli mi?teşekkürler.
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
evet gerekli dedik ya muayene ruhsat demek sigorta kaza demek arkadasım alla alla
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
normal bir motor için ne gerekiyorsa mobilet için de gereklidir.
sigorta- muayene- a1 ehliyet plaka aklına ne gelirse.bir tek 100cc altı olduğu için vergiden muaftır.
a1 alana kadar herkes a2 alıyor bu yüzden a1 kalktı gibi birşey.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst