- Katılım
- 1 Tem 2011
- Mesajlar
- 120
- Konu Yazar
- #1
Bugün 2. El Mobil klima aldım eve getirdim calistirdim 5 dk boyunca çok güzel soğuk hava veriyordu sonra birden ılık hava vermeye başladı sorun nedir acaba ? Buz dolabi gibi tasiyinca bekletmek gerekirmi?