MOBESE KAMERALARI

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar ne zaman mobese kameralarına takılan kazalar yayınlansa ve ben onları seyretsem ; hep ne kadar salak bir milletiz arkadaş duygusu kaplıyor içimi. Bu kadar aptalca kazalar yapılırmı ?
Bendemi bir sorun var . Yoksa aynı duyguları paylaşan başkalarıda varmı merak ettim.

İşin ilginç tarafıda tüm kazalar hep kurallara uyma zahmeti göstermemekten. Fakat işte bütün salaklıkta burada başlamıyormu.
Adam motosikletle araçların vızır vızır dolandığı kavşağa son hız giriyor . Sanki bir aksilik olduğunda belkide tek yaralanan kendisi olmayacakmış gibi.
Lütfen yanlışsam birisi yanlışsın desin. Ne bilinçsiz düşüncesiz şuursuz bir millet olmaya başladık, inanamıyorum resmen.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu kadar salaklık olmaz denen bölümler özellikle seçiliyor sanırım, ama sonuçta o salaklıklar yapılıyor gerçekten ve çoğunu izlediğimizde bu trafik içinde halen hayatta olabildiğimize şükrediyoruz.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
haklısın. helede konyadaki kazaları görünce bu salaklık fikrim iyice pekişti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yayınlanan Mobese kaza görüntüleri belki 1000 tane kazadan en salakça olan 10 tanesini içeriyor. Ama tabi bu salakların aramızda yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor. :mrgreen:

Siz hiç mi hata yapmıyorsunuz diyebileceklere not: Evet herkes hata yapabilir ama sonucunun yanlış olduğu kesin olan bir şeyi bilerek yapmak hata değildir. Mesela E-5'te ortalama 80 km/s hızla akan trafikte karşıya geçmek hata değil, düpedüz aptallıktır.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
307
bu ülkede her sene 3000 - 4500 kişi
yazı ile yazayım üç bin ile dört bin arası insan trafik kazalarında ölüyor
motor kazası, otobüs kazası, otomobil kazası neyse ne
gidin www.trafik.gov.tr den istatistiklere bakın .

dikkat edin , ölüyor diyorum sakat kalanları saymadık !
2 kolu 2 bacağı koptu adamın, o hala ölü değildir ve o listeye girmez .

tüm avrupa ülkeleri dahil, ingiltere dahil ve amerika da dahil, 1 senede bu kadar insan ölmüyordur heralde ??

artık öyle olduki, siz farkına varmıyorsunuz ama her akşam haberlerde en az 2 tane ölümlü kaza heberi var .


şimdi gelelim sadede
bu kazaların %99 u sürücü hatasıdır
bazı cahiller bahaneler üretebilir
yok araba kaydı !
yok çukur vardı !
yok lastik patladı !

bu ülkede hala kırmızı ışıkta geçmeyi marifet sayan öküzler var.
emniyet şeridinden gitmeyi uyanıklık zanneden it ler var. (arabalar için diyorum)
(sırf onlar yüzünden tüm istanbula kamera döşendi, uyanıklar emniyetten gitmesin diye)

kime sorsan çok iyi araba kullanır
kime sorsan arabası çok iyi kaçar
halbuki arabası 90 hp ve daha hayatında 120km den yukarı çıkmamış, zaten 150 yapıyor ölüyor.

onu bırakın bu mallar, kendileri ile birlikte başkalarınıda yanlarında götürüyor, kendi tek gitse gene iyi
sizin hiç suçunuz yokken yanlışlıkla o arabada bulunmanız veya size çarpmanız sonucunda sizde güme gidebilirsiniz.


o yüzden bu ülkede motosiklet kullanmak hakkatten büyük cesaret ( motorcular içinde`de sopalık insan çok elbette )
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bilerek ve isteyerek prosedürlere kurallara uymayarak araç kullanma modası çıkmış yok ehliyet ne ki gereksiz işte ben otobanda şu kadar hız yapıyorum işte ben şurdan şuraya 5 dakikada gittim şuraya şu kadar hızla girdim şukadar arka teker kaydırdım

çok özür diliyorum bunlara iyi b'k yedin diyesim geliyor ne kadar cahil ne kadar kafasız insan var ya(insan demek içimden geçmiyor ancak 46kromozom taşıdığına yazık olacak)..! ben bu kadar kendini cehalete teslim etmiş ve kuralları hiçe sayarak hareket eden insan görünümlü mahlukatlar yüzünden oluyor herşey

Salacaksın tüm trafik görevlilerini anında kitleyecekler cezayı alacaklar motosikleti yada arabayı herneyse imanı gevreyene kadar da tıkacaksın hapse bak bakalım bi daha yapıyor mu totoş korkusuna yolda yürürken bile anayasayı karıştırır olacak!

Kusura bakmayın çok fena doldum tüm içimden geçeni yazmak istedim mazur görün
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Geçen hafta mesai bitişinden sonra evimin olduğu sokağa motorumla girip evimin altındaki boşluğa motorumu park etmek üzere dönecekken 3 tekerlekli bisikleti ile yolun ortasında duran 4-5 yaşlarındaki çocuğa "amcam ben geliyorum kenara çekil" düdüğü çaldıktan sonra çocuğun düdüğüme verdiği cevabı hatıladım, "kenara çekilmicem işte, nereden geçersen geç!" Ha o çocuk ha mobesedekiler... Eğitim şart...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Trafik kurallarının en çok özen gösterilmesi gerekenlerinden biri de sürat sınırları bence. Ancak biz motosikletliler olarak özellikle bu konuda tarafgir davranıyoruz. Sürat yapan otomobillere gösterdiğimiz tepkiyi, altındakini roket sanan motosikletlilere de göstermediğimiz sürece fazla bir şey söyleme hakkımız olduğunu sanmıyorum. İğne, çuvaldız misali...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Şunu eğlenceli bulmuştum. Konuya uygun, paylaşayım. Daha önce verildiyse özür.

[YT]NRvN7L0rUNo[/YT]

Bir kısmı biz Türk sürücüler için vaka-i adiyeden sayılır gerçi :)
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
99
Trafiğe çıkıp 1 saat gezin. Hatta gezmeyin bir kavşakta gözleyin. Her kırmızı ışıkta en az 1 araç hiçe sayarak geçer. Bu ülkede kırmızı ışığa uyamayacak kadar saygısız ve şerefsiz binlerce şöför var. Bir kırmızıya uyamıyorsan, insanlara ve çevrene saygın bu kadar azsa cehenneme kadar yolun var. Motorcular içindede çok fazla var kırmızıya uymayan. Ne zaman kırmızıda beklesem muhakkak bir kurye yada pizzacı yavaşlar ve çaktırmadan geçer. Ne kazandı? Hepimiz salağız, bir sen mi akıllısın? Emniyet şeridini kullanan zavallılar. İleride o şeridinde kitlenmesine neden oluyor. Ya kaza yapan sen olsan ve ambulans yada AKS aracı geçemese o şeritten? ŞEREFSİZLER.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst