Mini Gökova Turu

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
geçen haftalarda yaptığımız ufak gökova turu
teknik aksaklıktan dolayı biraz geç oldu :pale:
katılımcılar : lordskeldan (regal raptor) , fortepiano (yamaha ybr), cömert (artçı)

Saat 14.30 gibi ortacada buluştuktan sonra şöyle bi turlayalım dedik ve
bir baktık ki rüzgar doğruca gökovaya doğru götürdü :)

gökova'ya geldiğimizde o güzel ağaçların gölgesinde (eski marmaris yolu)bir kahvaltıdan sonra
bir iki güzel poz :



cömert ve forte'den bir poz



lordskeldan ve sevgilisi, kızılı, raptor'u



arkada uzanan yolun güzeliğine dikkatinizi çekmek isterim :cat:



gökova'da yemek ve denizin keyfi beşkaydı tabi :mrgreen:
biraz takıldıktan sonra dönüş başladı.

dönüşte yol üzerinde uğrayıp manzara eşliğinde alabalık, ızgara falan yenilecek biriki yerden manzarlar (gökova yine)





son olarak toparlara varmadan hemen önce güzel bir piknik alanından bi görüntü . piller bittiği için maalesef tek foto çekebildim :pr: .bari biraz anlatayım , su kenarında hamaklar , ağaçlar , balıklar ve tavuz kuşları :cherry:

 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Lordskeldan kardeşim bakıyorum sizde duramamışsınız küçükte olsa turlamışsınız bravo vallahi. Biz de Mes ve ayçe ile Teldolabta kahvaltıya gittik. Neyse bu hafta Fethiye tarafındayız.:rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
teşekkürler
naapalm artık maalesef böyle , yarın işler başlıyor
ekime kadar mini turlar :pale:
bakalım, iş saatleri de düzensiz ki :pr:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
yorgun 48 ,abicim ayp ettin ya kusura bakma ,bu gezi çok ani oldu,
kimseye haber de veremedik :pale:
neyse artık birsonraki gezilerde :cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
demirgürsel kardeşim kusura bakma ya naapalm pillerin bitesi geldi
maalesef bu kadar oldu artık birsonraki gezide :cat:
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
:) Afferim siz nispet yapmaya devam edin bi eylül gelsin ben bi alıym kızılımı ondan sona başınızın belasıyım :) Şaka bir yana çok güzel olmuş geziniz. E güzergah güzel, ortam güzel, hava güzel. Yeni fotoğraflar bekliyoruz.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Güzel bir paylaşım.Yüreğinize sağlık.Elleriniz dert görmesin.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel çok..........
orda olmak istiyor insan.....
teşekkürler......
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
güzel yorumlarınız için teşekkürler :cat:
beatrice , hayırlısı diyelim ,umarın en kısa zamanda kavuşursun,yalnız kızıl
benim sevgilimin adı ona göre seniki de arnold olsun :queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
25
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Küçük gezilerimizin devamı gelecektir. :)
Fotoğraf hususunda haklısınız ama bütün suç lordun. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst