- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Bayramı da fırsat bilip küçük ege turu yapalım dedik.
Bayramın ikinici günü yolla cıktık ilk başta plan alttaki gibiydi.
sonra ekleme yaparak son halini aldı.
gezi yapanlar ve benim gezilerime aşin olanlar bilir plana tam olarak uyulamaz hic bir zaman.
Neyse çok lak lak etmeden bol fotolu kısa bir anlatımla özet geceyim
Sabah 7 de buluştuk ve ilk durak olan Burdur da Salda gölüne yol aldık.
Çıkmadan önce olmazsa olmaz km saati tabi
Köprüde Sabah 7 de RüzgarSA ile buluştuk yolla cıktık.
2-3 molada Salda gölüne gittik orayı efsane yapan beyaz kumları üzerine yerleşemedik kamp yasakmış karanlık taşlık ağaçlık kısma kamp attık.
Biz yerleşince birde misafirimiz geldi.
Yakamozda akşam yemeğimizi yedik
Gün doğumunda toplanıp Pamukkaleye yola cıktık
Ordan Denizli'ye gittik Denizli kebabı yedik. Tabi acıkmışız orada foto cekmedik ceksekte paylaşmazdık ama ön bilgi olsun Kg su 80 tl.
Karnımız doyunca Akyakaya gittik Gökova-Akyaka Orman kampında kaldık Cadır başı 35 TL Akyakayı sevdim gitmediyseniz gidin derim
Orada iki gece kaldık bir gün tekne turu yaptık tekne turuda öğle yemeği dahil 25 tl. Kamp alanının karşıdan görüntüsü böyle
Bir gün iztuzun da kalma planımız vardı ama gece konaklamak ve 8 den sonra denize girmek yasak oldugundan sahilde çay içtik denize girmeden kactık. Fethiye'ye gittik
İztuzun dan 1-2 foto
Fethiye de Doğa Kampta kaldık. kişi başı kahvaltı dahil çadır fiyatı 25TL akşam yemeği de 10TL 4 gece 3 gün orada kaldık 1 gün jeep safari 1 gün 12 adlar turu yaptık. bir sürü kampcı ile tanıştık arkadaş olduk güzel oldu.
Kamp alanından biraz foto atayım.
Bunlarda kamp yolunun manzarası.
Serbest dolaşım gününde de Kayaköy e gittik müzesini gezdik babadağına cıkmaya calıştık yanlış yoldan gittik cıkmadık benzin bitti Kelebekler vadisi ve Kabak koyuna giremedik.
Ertesi gün dönüşe gectik Kaş üzerinden gidip Kabutaj plajına girmek ordan Demre'ye ordan dan Rüzgarsa nın köyüne Elmalıya gidip kalmaktı plan ama Kabutaj plajına girmedik Demre de noal baba müzesine ve Myra yı gezip Rüzgarsanın navigasyonda kısa yı secmesi ile torosların üzerinden aşıp Elmalıya gitme maceramız başladı köy yolları ciddi mıcırlı bazı yerler ıslak kum serilip yol yapım devam ediyordu 20-30 km kısa gitmek icin 1-2 saat yolu uzattık 50-60 dan daha hızlı gidemedik.
Elmalı akraba ziyareti olduğundan cok foto cekmedik öğlecede döndük yolda 2 foto cektik aksam 8 gibi evdeydik
Toplamda 2440 km yol yapmışız kazasız belasızda döndük çok şükür çok daha iyileri sizlerin olsun sabırla baktığınız okuduğunuz için teşekürler.
Bayramın ikinici günü yolla cıktık ilk başta plan alttaki gibiydi.
sonra ekleme yaparak son halini aldı.
gezi yapanlar ve benim gezilerime aşin olanlar bilir plana tam olarak uyulamaz hic bir zaman.
Neyse çok lak lak etmeden bol fotolu kısa bir anlatımla özet geceyim
Sabah 7 de buluştuk ve ilk durak olan Burdur da Salda gölüne yol aldık.
Çıkmadan önce olmazsa olmaz km saati tabi
Köprüde Sabah 7 de RüzgarSA ile buluştuk yolla cıktık.
2-3 molada Salda gölüne gittik orayı efsane yapan beyaz kumları üzerine yerleşemedik kamp yasakmış karanlık taşlık ağaçlık kısma kamp attık.
Biz yerleşince birde misafirimiz geldi.
Yakamozda akşam yemeğimizi yedik
Gün doğumunda toplanıp Pamukkaleye yola cıktık
Ordan Denizli'ye gittik Denizli kebabı yedik. Tabi acıkmışız orada foto cekmedik ceksekte paylaşmazdık ama ön bilgi olsun Kg su 80 tl.
Karnımız doyunca Akyakaya gittik Gökova-Akyaka Orman kampında kaldık Cadır başı 35 TL Akyakayı sevdim gitmediyseniz gidin derim
Orada iki gece kaldık bir gün tekne turu yaptık tekne turuda öğle yemeği dahil 25 tl. Kamp alanının karşıdan görüntüsü böyle
Bir gün iztuzun da kalma planımız vardı ama gece konaklamak ve 8 den sonra denize girmek yasak oldugundan sahilde çay içtik denize girmeden kactık. Fethiye'ye gittik
İztuzun dan 1-2 foto
Fethiye de Doğa Kampta kaldık. kişi başı kahvaltı dahil çadır fiyatı 25TL akşam yemeği de 10TL 4 gece 3 gün orada kaldık 1 gün jeep safari 1 gün 12 adlar turu yaptık. bir sürü kampcı ile tanıştık arkadaş olduk güzel oldu.
Kamp alanından biraz foto atayım.
Bunlarda kamp yolunun manzarası.
Serbest dolaşım gününde de Kayaköy e gittik müzesini gezdik babadağına cıkmaya calıştık yanlış yoldan gittik cıkmadık benzin bitti Kelebekler vadisi ve Kabak koyuna giremedik.
Ertesi gün dönüşe gectik Kaş üzerinden gidip Kabutaj plajına girmek ordan Demre'ye ordan dan Rüzgarsa nın köyüne Elmalıya gidip kalmaktı plan ama Kabutaj plajına girmedik Demre de noal baba müzesine ve Myra yı gezip Rüzgarsanın navigasyonda kısa yı secmesi ile torosların üzerinden aşıp Elmalıya gitme maceramız başladı köy yolları ciddi mıcırlı bazı yerler ıslak kum serilip yol yapım devam ediyordu 20-30 km kısa gitmek icin 1-2 saat yolu uzattık 50-60 dan daha hızlı gidemedik.
Elmalı akraba ziyareti olduğundan cok foto cekmedik öğlecede döndük yolda 2 foto cektik aksam 8 gibi evdeydik
Toplamda 2440 km yol yapmışız kazasız belasızda döndük çok şükür çok daha iyileri sizlerin olsun sabırla baktığınız okuduğunuz için teşekürler.