Mini Ege Turu nc700x ve er6-f

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bayramı da fırsat bilip küçük ege turu yapalım dedik.

Bayramın ikinici günü yolla cıktık ilk başta plan alttaki gibiydi.

11850601_939680332756119_2004648952044410199_o.jpg


sonra ekleme yaparak son halini aldı.

12006091_939700609420758_1537056719681872632_n.jpg


gezi yapanlar ve benim gezilerime aşin olanlar bilir plana tam olarak uyulamaz hic bir zaman.

Neyse çok lak lak etmeden bol fotolu kısa bir anlatımla özet geceyim ;)
Sabah 7 de buluştuk ve ilk durak olan Burdur da Salda gölüne yol aldık.

Çıkmadan önce olmazsa olmaz km saati tabi ;)
12043209_941343975923088_6882103747598261202_n.jpg


Köprüde Sabah 7 de RüzgarSA ile buluştuk yolla cıktık.
12036793_941563609234458_1658394198419181333_n.jpg


2-3 molada Salda gölüne gittik orayı efsane yapan beyaz kumları üzerine yerleşemedik kamp yasakmış karanlık taşlık ağaçlık kısma kamp attık.
12036793_941563609234458_1658394198419181333_n.jpg


12042810_941724812551671_2283721878311488796_n.jpg


Biz yerleşince birde misafirimiz geldi.
11230715_941724979218321_3930936807330092341_n.jpg


12049300_941725149218304_5936169727582377389_n.jpg


12037991_941725272551625_7656167038494193089_n.jpg


12027499_941725755884910_9073652455383510219_n.jpg


12049138_941734402550712_4623542743722277384_n.jpg


12046752_941734495884036_5230402960531768553_n.jpg


Yakamozda akşam yemeğimizi yedik
12027758_941762582547894_3442396408101979346_n.jpg


Gün doğumunda toplanıp Pamukkaleye yola cıktık
12027494_942169292507223_786220933686210744_n.jpg


12042991_942192485838237_6563564850637536010_n.jpg

12049408_942192669171552_3017249291789323755_n.jpg

12020031_942192775838208_6509547654088220400_n.jpg

12047196_942193085838177_5044286036207869437_n.jpg

12063418_942374885819997_2104773491156110078_n.jpg

12027594_942375145819971_4493207662457140404_n.jpg

11988287_942375435819942_2467660113144270474_n.jpg



Ordan Denizli'ye gittik Denizli kebabı yedik. Tabi acıkmışız orada foto cekmedik ceksekte paylaşmazdık ama ön bilgi olsun Kg su 80 tl.

Karnımız doyunca Akyakaya gittik Gökova-Akyaka Orman kampında kaldık Cadır başı 35 TL Akyakayı sevdim gitmediyseniz gidin derim ;)
11059710_942969599093859_5613783444799598711_n.jpg

12065671_942969729093846_5428052533670203355_n.jpg


Orada iki gece kaldık bir gün tekne turu yaptık tekne turuda öğle yemeği dahil 25 tl. Kamp alanının karşıdan görüntüsü böyle
11230218_942783202445832_4001198882798934357_n.jpg


12027537_942689132455239_6933089537972637286_n.jpg


12046626_942689209121898_2812927288547053089_n.jpg


Bir gün iztuzun da kalma planımız vardı ama gece konaklamak ve 8 den sonra denize girmek yasak oldugundan sahilde çay içtik denize girmeden kactık. Fethiye'ye gittik

İztuzun dan 1-2 foto

12046799_943232092400943_8538784019594441144_n.jpg


12074640_943232155734270_606393946939962899_n.jpg


12027625_943232212400931_7829825185759653603_n.jpg


Fethiye de Doğa Kampta kaldık. kişi başı kahvaltı dahil çadır fiyatı 25TL akşam yemeği de 10TL 4 gece 3 gün orada kaldık 1 gün jeep safari 1 gün 12 adlar turu yaptık. bir sürü kampcı ile tanıştık arkadaş olduk güzel oldu.
Kamp alanından biraz foto atayım.
12063469_943852092338943_1286544760670897101_n.jpg


12096530_943852179005601_7984370095011803633_n.jpg


12032960_943852229005596_9135118468250896391_n.jpg


12072596_943852295672256_6590521629719142996_n.jpg


Bunlarda kamp yolunun manzarası.
11986947_944108295646656_5954281077715393160_n.jpg


11986947_944109905646495_1260243568783588790_n.jpg


12032083_944525055604980_747765725929813836_n.jpg


Serbest dolaşım gününde de Kayaköy e gittik müzesini gezdik babadağına cıkmaya calıştık yanlış yoldan gittik cıkmadık benzin bitti Kelebekler vadisi ve Kabak koyuna giremedik.
12036936_944525342271618_8125969297098424224_n.jpg


12027656_944525975604888_6861311770975357486_n.jpg


12079424_944526532271499_1549804972980509947_n.jpg


12072541_944526982271454_1090054607749082337_n.jpg


12052490_944527208938098_1099130504839331631_o.jpg


12043123_944527518938067_8542978826895304678_n.jpg


12047130_944527848938034_8986093672174655498_n.jpg


12074948_944528338937985_1712562255909353261_n.jpg


12079702_944528542271298_433000620759666993_n.jpg


12049173_944528615604624_8298350916308507400_n.jpg


12074498_944528942271258_9007219069874206964_n.jpg


12063531_944529145604571_2173339355789111933_n.jpg


10422030_944529312271221_7561127291023629154_n.jpg


Ertesi gün dönüşe gectik Kaş üzerinden gidip Kabutaj plajına girmek ordan Demre'ye ordan dan Rüzgarsa nın köyüne Elmalıya gidip kalmaktı plan ama Kabutaj plajına girmedik Demre de noal baba müzesine ve Myra yı gezip Rüzgarsanın navigasyonda kısa yı secmesi ile torosların üzerinden aşıp Elmalıya gitme maceramız başladı köy yolları ciddi mıcırlı bazı yerler ıslak kum serilip yol yapım devam ediyordu 20-30 km kısa gitmek icin 1-2 saat yolu uzattık 50-60 dan daha hızlı gidemedik.

12118746_944859408904878_7446780544497268062_n.jpg


12118950_944859438904875_6197795048846438293_n.jpg


12112514_944866278904191_6500582987239905317_n.jpg


12112017_944866312237521_3068785066024654383_n.jpg


11214092_944867495570736_6278531600114823893_n.jpg


12115663_944867658904053_8588263620505131813_n.jpg


12109261_944867688904050_21302767677756870_n.jpg


12074816_944867712237381_1500873914587251993_n.jpg


12088226_944867738904045_1085368890753369165_n.jpg


12087297_946119212112231_8417693240493910123_o.jpg


12038722_946119202112232_4448536441467076039_o.jpg


Elmalı akraba ziyareti olduğundan cok foto cekmedik öğlecede döndük yolda 2 foto cektik aksam 8 gibi evdeydik :)

12038380_945861168804702_5601540619014363735_n.jpg


12072599_945861205471365_2126555270602888237_n.jpg


Toplamda 2440 km yol yapmışız kazasız belasızda döndük çok şükür çok daha iyileri sizlerin olsun sabırla baktığınız okuduğunuz için teşekürler.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Ne diyelim valla helal olsun! bu gezi tam benlik bir gezi sizin gezdiğiniz yerlerin tümünü 2014 yılında gezen birisi olarak, bana ne kadar zevkli biri olduğunuzu anlattı,akyaka,iztuzu (dalyan),kaputaş plajı buralar benim favorim tabiki ama bir de olimpos (çıralı) bu gezide olsaydı,daha bir güzel olurmuştu, bu geziye gönlümden (samimiyetle ) 10 numara verdim,tabi siz değerli kardeşimizin kimsenin puan vermesine ihtiyacı yok ama,hakikaten çok güzel olmuş,yüreğine sağlık,eskişehirden selam olsun,saygılar...
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bunlar çok değerli fotoğraflar favorilerime ekledim ilerleyen saatlerde tekrar bakıcam çok güzel bir gezi olmuş :cat: bu sınıf sport toring motorla seyahat esnasında en çok ağrıyan yorulan yer nereniz oldu. yada keşke altımda şu sınıftan bir motor olsaydı dediniz mi
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Ne diyelim valla helal olsun! bu gezi tam benlik bir gezi sizin gezdiğiniz yerlerin tümünü 2014 yılında gezen birisi olarak, bana ne kadar zevkli biri olduğunuzu anlattı,akyaka,iztuzu (dalyan),kaputaş plajı buralar benim favorim tabiki ama bir de olimpos (çıralı) bu gezide olsaydı,daha bir güzel olurmuştu, bu geziye gönlümden (samimiyetle ) 10 numara verdim,tabi siz değerli kardeşimizin kimsenin puan vermesine ihtiyacı yok ama,hakikaten çok güzel olmuş,yüreğine sağlık,eskişehirden selam olsun,saygılar...

Çıralıyı daha önceki gezilerde görüp kamp atmıştık o yüzden bu gezide yoktu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

bunlar çok değerli fotoğraflar favorilerime ekledim ilerleyen saatlerde tekrar bakıcam çok güzel bir gezi olmuş :cat: bu sınıf sport toring motorla seyahat esnasında en çok ağrıyan yorulan yer nereniz oldu. yada keşke altımda şu sınıftan bir motor olsaydı dediniz mi

Benim motorda sele sorunu yok varsada ben yarış bisikleti sürdüğüm için bana çok konforlu geliyor :) sport touring motorlar zaten genelde gezi motoru o yüzden oturuş yada başka sebeblerden dolayı bir yorulma olmadı 200 km altında zaten hiç mola vermedik . İstemeyerek de olsa Babadağ ve Elmalıya giderken girdiğimiz yayla köylerinin stabilize ve bol mıcırlı yollarında yamaha wr 250 nin oluru vardı ama sadece o yol için :) yoksa motorumu seviyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Iyi gezmissiniz sabit abi :) bide ben Usenmeyip kendi gezilerimi paylasabilsem super olacak :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Iyi gezmissiniz sabit abi :) bide ben Usenmeyip kendi gezilerimi paylasabilsem super olacak :)

Eyvallah Engin bencede yapmalısın ben motorda uzun yollla burda uzun gezi yazıları okuya okuya alıştım şimdi yaptığım gezileri paylaşmak görev gibi geliyor :D
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
elinize ayağınıza sağlık güzel gezi olmuş darısı kıskananların başına:wiinkk:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel gezmişsiniz.Görülmesi değer yerler.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Güzel gezi olmuş.Paylaşım keyifli.Mıcırlı köy yolu daha da keyifli.Asfalt dışına çıkmak güzel hissetirmedi mi:)
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
helal olsun süpermiş

Güzel gezmişsiniz.Görülmesi değer yerler.
Paylaşım için teşekkürler.

Teşekürler daha iyileri sizin olsun.

Güzel gezi olmuş.Paylaşım keyifli.Mıcırlı köy yolu daha da keyifli.Asfalt dışına çıkmak güzel hissetirmedi mi:)
Paylaşım için teşekkürler.

Bana hava hoşta Er6 da Pilot Road 4 vardı o biraz gerdi hem motorlara değilde lastiklere acıdık valla ne yalan diyelim :p D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Kamp yolundan Jeep ten çekilmiş bir video bu light off road tu :D Kendim cektim telefonla idare edin

 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Çok güzel gezi olmuş. Üşenmeyip bizimle de paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Er6 ile nc700 yakit karsilastirmasi yapma firsati buldunuz mu?
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
güzel gezi olmuş elinize sağlık bizde buyaz oralardaydık saklıkenti pas geçmişsiniz benzer paylaşımlarınızı bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst