Militaire motorcycle 1915 adamlar yapmış

Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
bence hiç bişeye yaramayan ucube bişey,,o nedir öyle yaw hiç kullanışlı ve pratik değil,,bana bedava verseler alıp kullanmam yeminle
ilk icat edilen motorlara benziyor,hele o gidon evlere şenlik:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayağı kasmışlar adamlar. AR-GE'nin dibini bulmuşlar resmen... Amerikan yapımıymış. 4 silindir 1000cc. Hub-center steering'e dikkat. Klasik gidon değil.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vay arkadaş bir gün şöyle bişey alabilecekmiyim acaba?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ya herşeyi çok harika şaft vs o direksiyon nedir öyle ya..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
güzel ama izlerken yanda çıkan videolarda gördüm, bu daha güzel :cherry: tam hayalimde ki makina. (o yuvarlak far yerine iki tane yan yana gövde malzemesinden far hayal edin)

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst