Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2005
- Mesajlar
- 470
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Windows xp casus programlar sayesinde birçok bilgiyi pcnizden kaçırıyor.
r: Buna dur deyin.
1. adım
Windows XP`de Windows\System32" klasörlerin icinde 2 tane casus "program" var, bunlar MSe sizin üzerinizden bilgiler gönderiyor.yani kullandığınız sürüm illegalse Microsofta ben burdayım diyorsunuz.
- Başlat
- Çalıştır:
Aynen bu sekilde iki komutu ard arda kopyalayiniz:
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll
2.adım
Microsoft son olan sistemi "XP" icine bir casus koydu. Bunu herkez biliyor ve XP Antispy gibi programlar kullaniyor. Ne yazikki Xp Antispy herzaman isini yapmiyor. Bunu test etmek cok kolay. Aynen tekrarlayin:
Start -> Baslat-calistir sec
acilan diyaloga kücük harflerle cmd yazin
-> Simdi ufak bir DOS penceresi acilmis olmali
bunun icine aynen bunu yaziyoruz : net user (kücük harflerle ve net den sonra bosluk birakiyoruz) ve Enter basiyoruz
-> Su an bilgisayarinda hangi hesablar bagli görebilirsin.
bunlarin icinde Support_388945a0 diye bir hesab varsa Casus sende bagli.
Eger Support_388945a0 yazili hesabi görüyorsan yapacagin su:
Ayni pencerenin icine bunu yaz : net user SUPPORT_388945a0 /delete
pesinede Enter bas. Hepsi bu Casus silindi!
arkadaşlar belki daha birçok açık var ama bunu yaparak bize bağlı olan casusu görebiliyoruz... denemesi size kalmış.... saygılar :rendeer:
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
Şikâyetler için... [email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
1. adım
Windows XP`de Windows\System32" klasörlerin icinde 2 tane casus "program" var, bunlar MSe sizin üzerinizden bilgiler gönderiyor.yani kullandığınız sürüm illegalse Microsofta ben burdayım diyorsunuz.
- Başlat
- Çalıştır:
Aynen bu sekilde iki komutu ard arda kopyalayiniz:
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll
2.adım
Microsoft son olan sistemi "XP" icine bir casus koydu. Bunu herkez biliyor ve XP Antispy gibi programlar kullaniyor. Ne yazikki Xp Antispy herzaman isini yapmiyor. Bunu test etmek cok kolay. Aynen tekrarlayin:
Start -> Baslat-calistir sec
acilan diyaloga kücük harflerle cmd yazin
-> Simdi ufak bir DOS penceresi acilmis olmali
bunun icine aynen bunu yaziyoruz : net user (kücük harflerle ve net den sonra bosluk birakiyoruz) ve Enter basiyoruz
-> Su an bilgisayarinda hangi hesablar bagli görebilirsin.
bunlarin icinde Support_388945a0 diye bir hesab varsa Casus sende bagli.
Eger Support_388945a0 yazili hesabi görüyorsan yapacagin su:
Ayni pencerenin icine bunu yaz : net user SUPPORT_388945a0 /delete
pesinede Enter bas. Hepsi bu Casus silindi!
arkadaşlar belki daha birçok açık var ama bunu yaparak bize bağlı olan casusu görebiliyoruz... denemesi size kalmış.... saygılar :rendeer:
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
Moderatör tarafında düzenlendi: