Michelin Pilot Road 4

Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar hekese selamlar,

2010 VFR800 kullanıyorum. Lastik değiştireceğim. Aranızda Michelin Pilot Road 4 kullanan var mı? Bridgestone T30 da düşündüm ama PR4 da karar kıldım.

Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim,

Kazasız günler dilerim
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Vfr1200 F kullanıyorum. Bende var PR 4. Geçen sene Türkiye'ye tatile gidip geldim. Hala da kullanıyorum. Islak zeminde soğuk sıcak havada her zaman süper tutunuşu var. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hekese selamlar,

2010 VFR800 kullanıyorum. Lastik değiştireceğim. Aranızda Michelin Pilot Road 4 kullanan var mı? Bridgestone T30 da düşündüm ama PR4 da karar kıldım.

Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim,

Kazasız günler dilerim

Ben kullaniyorum .okadar cok memnunumki sanki yere yapisiyor resmen lastikler cift hamurlu ve cabuk isiniyor ve yol tutusu frenleri ozellikle islak zemindeki frenlemesinde dahi kizaklamadan cok guven veriyor.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Şu Lastikleri de Göz önünde bulundurun;

Pirelli Angel Gt
Metzeller Tourence Next

Ama michelin Pilot Road 4 çok güzel bir lastiktir, tavsiye ederim
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
tavsiye ederim. motor virajda kendisi donuyor sanki, ne koymuslarsa icerisine :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pirelli angel gt de değerlendirilmeli
1.500 km dir kullanıyorum ıslak ve soğuk havalarda bile performansı iyi
Pilot road 4 ile arasında kalmıştım bunu almıştım aralarında fark olduğunu düşünmüyorum
Bence güzel seçim güle güle kullan
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
4
Tavsiyeleriniz ve yorumlar için teşekkür ederim,
Angel Gt için de güzel yorumlar okudum internette,
PR4 haftaya işallah takıp kullanacağım, biraz heyecanlıyım açıkçası :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst