Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Vfr1200 F kullanıyorum. Bende var PR 4. Geçen sene Türkiye'ye tatile gidip geldim. Hala da kullanıyorum. Islak zeminde soğuk sıcak havada her zaman süper tutunuşu var. Kesinlikle tavsiye ederim.
Ben kullaniyorum .okadar cok memnunumki sanki yere yapisiyor resmen lastikler cift hamurlu ve cabuk isiniyor ve yol tutusu frenleri ozellikle islak zemindeki frenlemesinde dahi kizaklamadan cok guven veriyor.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pirelli angel gt de değerlendirilmeli
1.500 km dir kullanıyorum ıslak ve soğuk havalarda bile performansı iyi
Pilot road 4 ile arasında kalmıştım bunu almıştım aralarında fark olduğunu düşünmüyorum
Bence güzel seçim güle güle kullan
Tavsiyeleriniz ve yorumlar için teşekkür ederim,
Angel Gt için de güzel yorumlar okudum internette,
PR4 haftaya işallah takıp kullanacağım, biraz heyecanlıyım açıkçası