Kaplin lastikleri olur onlar yıpranmıştır. Çok pahalı bir şey değil 20-30 tl civarı ve değiştirmesi de baya basit. Açmışken dişlinin somunlarını da sıkmanı öneririm gevşeyebiliyor. Sıfırını taksan bile hafif bir boşluk olabilir ama seninki biraz fazla gibi.