BmwPower Katılım 21 Şub 2006 Mesajlar 44 8 Nis 2006 Konu Yazar #1 Bu resmi görünce icim acayip buruldu!!
egelim Katılım 4 Eyl 2005 Mesajlar 1,077 8 Nis 2006 #2 dostum bunu nerden buldun içim çok kötü oldu adam motor hastasımış heralde yada motorla kaza yapıp ölmüş ve motorunun heykelini yapmışlar
dostum bunu nerden buldun içim çok kötü oldu adam motor hastasımış heralde yada motorla kaza yapıp ölmüş ve motorunun heykelini yapmışlar
RAPTOR666 Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 655 8 Nis 2006 #3 eskiden tiğitler ölünce atlarıyla gömülürmüş ya:mrgreen:
mostwanted_57 Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 4,679 8 Nis 2006 #4 bu daha önce burada gösterilmişti. ama yinede sağol :rendeer:
PcKopatGhostRider Katılım 7 Ağu 2005 Mesajlar 2,317 8 Nis 2006 #5 way bee.. ne elemanlar war.. bende böyle bişey istiyom.. otoban veya pist manzaralı olsun..