Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,489
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar,
Bu lastik hakkında bilgisi olan var mı?
Islak ve kuru zeminde performansı nasıldır? yumuşak hamurlu mu?
İstanbul'da hava sıcaklığı 5 derecenin altına pek inmiyor, o nedenle bu lastiği alıp yaz, kış kullanmak istiyorum.
Vakit ayırıp cevap veren arkadaşlara, şimdiden teşekkür ederim.
Bu lastik hakkında bilgisi olan var mı?
Islak ve kuru zeminde performansı nasıldır? yumuşak hamurlu mu?
İstanbul'da hava sıcaklığı 5 derecenin altına pek inmiyor, o nedenle bu lastiği alıp yaz, kış kullanmak istiyorum.
Vakit ayırıp cevap veren arkadaşlara, şimdiden teşekkür ederim.