Metehandro'dan geri kalır mıyım, ben de aldım!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Hayırlı olsun.
Havalar ısındığında ankara toplantısını geleceğim inşallah tanışır görüşürüz, yakından inceleriz.
Çok sevindim senin adına.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
99
hayırlı olsun:wiinkk: motorunu yukseltırsen bı gun bende sana tek teker veya stoppi yapmasını öğretirim:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler:rendeer:

ulen millet iyi gaza geldi. bir zamanlar demişlerdi bu cbf 150 peynir zeytin gibi satacak diye inanmamıştım.
gerçekten şimdiye kadar görünen manzara bu sözü destekliyor. honda bu motordan çooook ekmek yiycek anlaşılan. hatta çorba,tatlı,hamsi tava, vs...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar tekrar hayırlı olsun abıcım gule gule kullannn :cat:
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
Hayırlı uğurlu olsun kardeş, kazasız belasız, güle güle kullan. Kim bilir ne kadar mutlusundur,bilirim o mutluluğuuuuuuuuuuuuuuu:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sanada hayırlı uğurlu olsun dostum kazasız belasız kullanırsın inşallah........
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı uğurlu olsun kardeş :) yakında bende gelicem aranıza hatta geldim bile :)dur geliyorummm:cherry: :queen: :rendeer: :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hayırlı olsun güle güle kullanmanı dilerim bu arada cbf 150 cbr125'ten sonra burada en çok konuşulacak motorlardan biri olacak gibi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst