Mete_Han&Ethemm76 nın Çınarcık-Esenköy-Armutlu turu

Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Terbiyeszlerrrrrrrrrr...ayip lennnnn...:salut:
Yoldan gectiginizi soyluyonuz bide...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Ama bunu ethemin hanesine yaziyorummm...:pl:::rantinp:::whip::::uzgunum: ::xs26:: ::belge::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben viraja böyle tatlı gireni görmedim:cherry:
]

ama yatmıyoruzm ki orda...rampada nereye yatıyoz haci ssmi sandın onu...:p

Terbiyeszlerrrrrrrrrr...ayip lennnnn...:salut:
Yoldan gectiginizi soyluyonuz bide...

Valla Ethemin ayıbı...:mrgreen:

hayırlısıyla bi alam motoru peehh beni tutana aşk olsun

almadan gelme buralara...:queen:

Ama bunu ethemin hanesine yaziyorummm...:pl:::rantinp:::whip::::uzgunum: ::xs26:: ::belge::

yaz kanka yaz hain domdom o...

Hadi ben uyuyorum müsadenizle akşam yoğun transferler var...öperim...:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ama bunu ethemin hanesine yaziyorummm...:pl:::rantinp:::whip::::uzgunum: ::xs26:: ::belge::

Muratçım, valla ne desen haklısın, gerçekten aklımdan çok geçtin Meto buradayken, gelmeden önce Metoyu beklerken, küçük te olsa bi zaman problemimiz vardı aslında ve sana uğrama fikrini bu zaman probleminin devamında dile getirmedim bi türlü. Belkide bu bir mazeret değil elbette. Bi şeyim yok, ama bi dahaki sefere, Metonun buraya yolu düşerse uğramayan ne olsun ... Ya inan hep aklımdasın, yani hariç zamanlarda da aklıma geliyorsun. Bir gün bu mahçubiyetle tek te olsam kapına dayanmayı düşünüyorum. Bu arada bayramın da mübarek olsun. Senin ve ailenin. Tüm arkadaşlarımın.

Murat' çım, tekrar 2 teker kullanma düşüncesine sıcak bakıyormusun bilmiyorum ama, eğer sağlığında da bu gibi küçük organizasyonlarda sende bizerle beraber olacaksın inşallah. Moto kullanma düşüncesi artık zor veya uzak görünüyorsa da her zaman gönül dostumuz olarak kalcaksın. Mahcubiyetimi daha fazla nasıl dile getirebilirim bilemiyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 PM ----------

kanka valla aynen sana o kadar yakın geçtikki sanki sen hiç bu geziyi farketmezsin sandık...:pama ben dedim Etoş hadi deli maviyi ziyarete gidelim dedim...

"ya boşver bir dahaki sefere dedi...":cherry: bende misafirim napim abicim he dedim...

Metocum valla adamla beni birbirimize düşürüceksin hı :) Murat bu adam bizi birbirimize düşürür arkadaşım, sen ona bakma, o binsin trahtörüne çapa yapsın, takılsın :) Söz konusu edilseydi benim veya senin tarafından mutlaka uğrardık kendisine ve buna kimse (hayır zamanımız kısıtlı vs demezdi). Az gezilirdi ama Murat' ın ziyaretine mutlak zaman ayrılırdı. Eminim ki akıllara geldi, ama Allah işte, kimsenin diline gelemdi. Bir dahaki sefer söz inşallah.

Muratçım tekrarlıyorum, öyle bişey yok. Yani Mete gidelim dedi de ben yok canım gitmeyelim dedim fdalan gibi bişey asla yok. Asla böyle bişley olmadı. Olamazda. Bilgin olsun. Meto biraz takılmaca yapmış sanıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 PM ----------

Yaw dün motoru 7 tl verip sıcak yıkama yaptırttım, devamında zincir bakımı, bende ayrıca 1-2 saat kadar zaman ayırarak yıkattırdıktan sonra temizliğini yaptım, brandasını kapadım, bu sabah 5:30 da hanımla izmite gidelim dedik, gökyüzüne baktım, hava açıktı. BNeyse yola çıktık, İzmit te bi yağmura tutulduk ki sormayın. Bizler zaten battık, ok ama eve vardığımızda hallettik üstümüzü başımızı ama motor aynı geziden geldiğimiz gibi çamur içinde yine, bayram bitenekadar temizlemiyicem, temizledikten sonra tekrar yağmura yakalanırsak yine için sızlıyacak biliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metocum valla adamla beni birbirimize düşürüceksin hı :) Murat bu adam bizi birbirimize düşürür arkadaşım, sen ona bakma, o binsin trahtörüne çapa yapsın, takılsın :) Söz konusu edilseydi benim veya senin tarafından mutlaka uğrardık kendisine ve buna kimse (hayır zamanımız kısıtlı vs demezdi). Az gezilirdi ama Murat' ın ziyaretine mutlak zaman ayrılırdı. Eminim ki akıllara geldi, ama Allah işte, kimsenin diline gelemdi. Bir dahaki sefer söz inşallah.

Muratçım tekrarlıyorum, öyle bişey yok. Yani Mete gidelim dedi de ben yok canım gitmeyelim dedim fdalan gibi bişey asla yok. Asla böyle bişley olmadı. Olamazda. Bilgin olsun. Meto biraz takılmaca yapmış sanıyorum.

.


:queen: ah caaanımm noldu stresmii yaptın...:pbirde açıklama yapmış yav...:p

ya abi kankamızı ihmal etmeyelim...:rendeer:aslında senin yolun üzerinde illa beni bekleme yani yap süprüzlerini...:cat:

çok güzel bi gezi olmuş hepinize tebrikler...

:cat:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
64
Gezi çok güzel olmuş tekerinize sağlık. Bende izmitte oturuyorum. Eğer yayla gibi yerlere, doğa kokan bi gezi düşünürseniz haberim olsun.. Bildiğim güzel rotalar var. Paylaşmaktan mutluluk duyarım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Vay tospaa Metehandrocan vay! yine yapmışsın yapacağını! :)

Güzel bir gezi olmuş. Bu adamı durdurabilene aşk olsun.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Gezi çok güzel olmuş tekerinize sağlık. Bende izmitte oturuyorum. Eğer yayla gibi yerlere, doğa kokan bi gezi düşünürseniz haberim olsun.. Bildiğim güzel rotalar var. Paylaşmaktan mutluluk duyarım.

Ben İzmit' e haftada 3-4 kere gelip gidiyorum. Hanımın tarafı Bekirdere-Tavşantepe' de belki bilirsin. Özelden tel nonu gönderirsen kayıt edeyim. Karamürsel' e yolun düşersede haberim olsun. Gerçi bu evlilik olayı bazen gönlümden geçtiği şekilde bu tarz org.. lara katılmama mani oluyor ama yinede burala yolun düşerse haber ver, 3 vardiye sisteminde mesaili çalışıyorum fakat o an işte değilsem karşılarım seni.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
ben viraja böyle tatlı gireni görmedim:cherry:

Viraja tatlı tatlı girmekten kilo almış bizim panda. :mrgreen:

Evet arkadaşlar, viraja girerken 3 beyazdan uzak durmamız gerekiyor.
Un, tuz, şeker. :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gezi çok güzel olmuş tekerinize sağlık. Bende izmitte oturuyorum. Eğer yayla gibi yerlere, doğa kokan bi gezi düşünürseniz haberim olsun.. Bildiğim güzel rotalar var. Paylaşmaktan mutluluk duyarım.

Usta bilmediğimiz yerler kaldıysa sen bizi gezdirirsin...:p

geçen Yuvacık buluşmasında gece vardiyasından çıkıp bir geziye katılmanın ruh ve beden sağlığı açısından ne denli zor ve çekilmez olduğun anladım...


içimde ukde kaldı...

en son 2006 da yine mt ile gittiğim geziyi daha sakin bir şekilde içime sinerek yapmaya karar verdim...ekürilere haber salındı...


dikkat bu bir MT gezisidir...:p

SANY0756.jpg



Geçen pazar...

Khutuck...Fırat...

Darkdıamond...Oğuz ve ben tekrar aynı rotayı çizdik ama bu sefer zirveye çıkacaktık...


Buluşma yeri Altunizade Capitol...mekan tam pastane motorcusu mekanı...:p

Soldan soğa...Kütükson Fırat Fortinayo...Darkdımond Oğuz...Mete Handro...







Fıratın ön diski keçesi patladığı için yağlanmış...tam bir balata disk kaos ve paradoksu yaşamakta...Allah düşmanıma vermesin...iş paranoyaya vurmuş artık ön fren pert...:pale:

SANY0721.jpg


SANY0722.jpg



SANY0719.jpg





Hedef Başkanın tesislerinde yemekten sonra zirveye çıkmak...güzergah aytepe...








öncelikle OPET te mola verdik...TEM otobanı kullandık...

SANY0724.jpg


SANY0725.jpg


SANY0726.jpg




Honda hayat onda...çekmeden geçemedim...


SANY0727.jpg


SANY0728.jpg



Körfez Hatırası...

SANY0729.jpg



SANY0731.jpg



SANY0732.jpg


SANY0733.jpg



SANY0734.jpg


SANY0735.jpg




Yuvacığa giden yol bildiğiniz üzere yemyeşil...

SANY0736.jpg



SANY0737.jpg


SANY0738.jpg


SANY0739.jpg


SANY0740.jpg



SANY0741.jpg


SANY0742.jpg


SANY0743.jpg




mekana geldik...

SANY0757.jpg


SANY0758.jpg


SANY0760.jpg


SANY0761.jpg



SANY0762.jpg


SANY0763.jpg


makro denemeleri yaptım...:p

SANY0769.jpg


SANY0770.jpg



SANY0771.jpg



SANY0775.jpg


SANY0779.jpg



ve zirveye çıkış başlar babacanlar...

SANY0783.jpg


çiçek böcük denemesi yaptım başarılı olmadı...neden acaba...:silent:

SANY0783.jpg


SANY0784.jpg



SANY0781.jpg



SANY0782.jpg


SANY0785.jpg



SANY0786.jpg


SANY0787.jpg


SANY0788.jpg


SANY0790.jpg


SANY0791.jpg




Aklıma hemen Kudüs geldi...

SANY0793.jpg



SANY0794.jpg



SANY0796.jpg


SANY0797.jpg


SANY0798.jpg


SANY0799.jpg



SANY0800.jpg



SANY0801.jpg



SANY0802.jpg


SANY0803.jpg


SANY0804.jpg



SANY0805.jpg


SANY0806.jpg


SANY0807.jpg


SANY0808.jpg


SANY0809.jpg


SANY0810.jpg


SANY0811.jpg


SANY0812.jpg



SANY0813.jpg



işte bu poz İngiliz Amerikan Müzik gruplarının albüm çalışmalarından fırlamış gibi...:p

SANY0816.jpg


SANY0817.jpg


SANY0818.jpg



:p Düşünen Adam...:p
SANY0819.jpg



karizmanın bittiği an...:queen:

SANY0820.jpg



Fırat Güneşi Gördü...:p


SANY0822.jpg


SANY0821.jpg


Dönüş zamanı...

SANY0827.jpg


SANY0828.jpg


SANY0826.jpg


SANY0829.jpg



Bir dondurma ve istirahat molası...yer otoban kenarı benzin istasyonu...

SANY0831.jpg


SANY0833.jpg


SANY0834.jpg



bir gezi daha böyle biter...evli evine yolcu yoluna...


Bezgin Bekir Mete Handro Prodikşın ve Bilumum Ekşın arzu ve şehvetle sundu...:bounce:






Vay tospaa Metehandrocan vay! yine yapmışsın yapacağını! :)

Güzel bir gezi olmuş. Bu adamı durdurabilene aşk olsun.

Kıskan çatla masabaşı adamı...hafta içi olduğundan aramadım canım kardeşim...sende çakma motorcularla gideyimmi gitmeyimmöi diye hayıflan tırmala...:p

Viraja tatlı tatlı girmekten kilo almış bizim panda. :mrgreen:

Evet arkadaşlar, viraja girerken 3 beyazdan uzak durmamız gerekiyor.
Un, tuz, şeker. :cherry:

olm sapıkmısın sen nerelere gözün takılıyor...Evlendin mutluluğu yakaladın sandık ama yine eski Tamer...:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst