Meşhur Olmaya Çalışan Mt üyesi:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
EYONG MODLUKTAN ATILSIN....İTİRAZIM VAR...PRO HAKLI...O YAPSA ŞİMDİYE OOOHOOO....:mrgreen:

eyong ve o tişörtlü hatun uyarılsın...eyongu admin uyarsın...o bayanıda ben nazik bir dille uyarayım...:p aha dilde bu smıleyde işte...:p
 
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
3
Bu arkadaşın giydiği tshirt MT nin motosiklet evrimi tshirtü değildir.
Siyah MT tshirtünün altında yazi sağ köşededir. Yeni Mt tshirtünde ise yazı kırmızı renktedir.
Elint senin iyi bir araştırmacı olarak bunu çözmen gerekirdi. :mrgreen:
tshirtonzv4.jpg

Sanırım konu anlaşılmış ben başka bişey merak ediyorum müsadenizle :)

Bu tişörtleri nerden bulabiliriz ya da nerden sipariş verebiliriz acaba :silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hayırlı işler,kolay gelsin arkadaşlar.Eeeeee daha daha ne var ne yok,dökün bakalım taşlarıda üç taş mı oynayacağız dama mı?
Tabii yaz geldi serinlemenin yollarını arıyorsunuz :p
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Benzer bir t-shirt modeli de sonunda bilgisayara oturan adam vardı. O t-shirt de olabilir bu.


Evet hatta başka versiyonları da var, üye olmaya da bilir.

Biraz araştırınca bende bunu buldum , buda bizden mi acaba :p

http://img296.imageshack.us/img296/5509/untitled1vw5.jpg

Bu arada resim biraz + 18 olduğu için sadece linkini verdim, gerçi bundan daha beterini ulusal yayın yapan halka açık TV lerde görmek mümkün ama yinede direk foto olarak koymadım :)


Valla bak bu harbi MT tişörtü de, içindeki zat üye mi bilemem. Hatta bilmemem evli bir adam olarak daha hayırlı gibi.:queen:
Fakat şunu söliyim, bu link gündemden zor düşer(yukarıdaki alıntıdaki linki kastediyorum...:mrgreen: )
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
EYONG MODLUKTAN ATILSIN....İTİRAZIM VAR...PRO HAKLI...O YAPSA ŞİMDİYE OOOHOOO....:mrgreen:

eyong ve o tişörtlü hatun uyarılsın...eyongu admin uyarsın...o bayanıda ben nazik bir dille uyarayım...:p aha dilde bu smıleyde işte...:p

koptum puhahaha:queen: :queen: :queen: yanlız alp_tunay üstad yok ondanda güzel yorumlar gelirdi :queen: :queen: okızı yaklaştırırlarmı sana sen bir çırpıda kaçırırsan kızı ne olacak sonrası tüm site ayağı kalkar hehe :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet hatta başka versiyonları da var, üye olmaya da bilir.




Valla bak bu harbi MT tişörtü de, içindeki zat üye mi bilemem. Hatta bilmemem evli bir adam olarak daha hayırlı gibi.:queen:
Fakat şunu söliyim, bu link gündemden zor düşer(yukarıdaki alıntıdaki linki kastediyorum...:mrgreen: )

bence o linke özel bir topic açıp üst konu yapmak lazım. acaba yönetimden böyle bir talebimiz olsa dikkate alırlar mı:silent: :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Delinin biri kuyuya bi taş atmış...:mrgreen: :mrgreen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Delinin biri kuyuya bi taş atmış...:mrgreen: :mrgreen::queen:

bir sen eksiktin. sende geldin kadro tamam. topige yazmayan üye kalmadı.

bence bütün suç şu t-shirt'lerin tasarımını yapanda.bukadar farklı versiyonu olan bir resmi niye kullanırsın be kardeşim. başka resim mi kalmadı alla alla.:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hadi ordan olum dikkatsizsin sen.. Var sende bu günlerde bişiler..:mrgreen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hadi ordan olum dikkatsizsin sen.. Var sende bu günlerde bişiler..:mrgreen: :queen:
ulen dikkatsizlikle ne ilgisi var. dikkatsiz olsam birsaatten fazla süren bir flimde toplasan 10 sn görüntülenmeyen bir kişinin montun alındaki t-shirt'ün bizim mt t-shirtlerine benzemesini farkedemezdim.
daha ben varım Gökhan :bounce:
özgür dogru valla seni unuttum. neyse şuan tamam başka dışarda kimse kalmadı sanırım.:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
özgürcüm insan ne oldum degil ne olucam demeli kapiş:queen: :queen: :queen:

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşım sana dedik...yapma etme diye...böyle zırt pırt topik açarsan bak ileride modda olamazsın...karizman biter...ama dinleyen kim...çek cezanı bakayım...Kanal d de tişört görmüş garip topik açmış...:mrgreen: ::blusssh: ::stretche
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst